راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر فنی آبانک اعلام کرد / انجام ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان تراکنش در آبانک


مدیر فنی آبانک ضمن معرفی و بیان سرویس‌های ارائه‌شده در آبانک، از انجام ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان تراکنش در بستر آبانک خبر داد.

پیام حروف‌چین، مدیر فنی آبانک درباره امکانات امنیتی این محصول گفت: «شما می‌توانید با هر شماره تلفنی، بدون اینکه مشتری بانک آینده باشید، عضو اپلیکیشن آبانک شوید و از خدمات بانکی استفاده کنید. همچنین می‌توانید احراز هویت شده و مشتری بانک آینده شوید.»

او درباره فرایند احراز هویت در آبانک توضیح داد: «برای احراز هویت بعد از بازگذاری فیلم معرفی خود، فیلم شما با عکس‌تان در ثبت احوال با هوش مصنوعی تطبیق داده می‌شود. در آبانک هم احراز هویت حضوری و غیرحضوری داریم که اتباع خارجی هم می‌توانند عضو آبانک شوند.»

حروف‌چین در بخش دیگری از صحبت‌های خود سرویس‌های دیگر آبانک را تشریح کرد و گفت: «در آبانک، امکان افتتاح انواع سپرده به‌ صورت آنلاین وجود دارد. همچنین صدور آنلاین انواع کارت نقدی، ایران‌کارت و کارت هدیه ازجمله خدمات آبانک است که در آینده صدور کارت اعتباری هم به این کارت‌ها اضافه خواهد شد.»

طبق گفته مدیر فنی آبانک، پرداخت آنلاین تسهیلات در نسخه‌های بعدی این محصول اضافه خواهد شد. او با بیان این مطلب ادامه داد: «در آبانک امکان دریافت، مشاهده و پرداخت تسهیلات به صورت آنلاین وجود دارد. علاوه بر این، امکان انواع انتقال وجه ساتنا، پایا و پل در آبانک فراهم است و ویجتی با عنوان «تراکنش‌های پر‌کاربرد» به این سرویس اضافه کرده‌ایم تا به شما پیشنهاد بدهد که با اطلاعات واردشده، تراکنش از چه طریقی انجام شود.»

حروف‌چین با بیان اینکه انتقال وجه آتی، مستمر، ماهانه و روزانه نیز در آبانک فعال است، گفت: «ماهانه معادل ۱۰ همت تراکنش از طریق آبانک انجام می‌شود. بحث بعدی ریال دیجیتال است که جزو پروژه‌های جدید بانک مرکزی است و آبانک هم وارد فاز عملیاتی ریال دیجیتال شده است.»

مدیر فنی آبانک در بخش دیگری از صحبت‌های خود بخش‌های مرتبط با کیف پول دیجیتال؛ فرآیند خرید، کیف پول تجاری و عملیات کیف پول را تشریح کرد و در ادامه از پیاده‌سازی سرویس کهربا و کارت مجازی در نسخه‌های بعدی آبانک خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.