راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تیم اکس‌اونیکس از شبکه‌سازی در رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / با افراد خوبی ارتباط گرفته شد

۹ ژانویه رویدادی با محوریت بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال است. حضور در این رویداد فرصت خوبی بود برای تعامل و همکاری کسب‌وکارهای فعال در این حوزه با یکدیگر. اکس‌اونیکس یکی از شرکت‌های حاضر در بخش نمایشگاهی این رویداد بود که مهدیه سعادت‌خواه، کارشناس فروش و مارکتینگ مجموعه، در گفت‌و‌گو با مجموعه راه‌کار گفت: «بنابر سخنرانی اکثر فعالان حوزه و نمایندگان بانک مرکزی، امیدواریم آینده روشنی برای بازار کریپتو رقم بخورد. این رویداد فرصت خوبی برای ایجاد روابط جدید و تعامل با دیگر کسب‌و‌کارها بود. در این رویداد توانستیم با افراد خوبی ارتباط بگیریم.» سعادت‌خواه معتقد است که بخش غرفه‌ها و صمیمیت ایجادشده در محیط، در این رویداد بسیار ارزنده بود. در ادامه همچنین گزارش تصویری حضور تیم اکس‌اونیکس در روز دوم این رویداد را مشاهده می‌کنید.

رضا زکی‌زاده، مدیر مارکتینگ تیم اکس‌اونیکس نیز با اشاره به برنامه‌های نمایشگاهی این شرکت در رویداد ۹ ژانویه گفت:‌ «هدف ما از شرکت در رویداد ۹ ژانویه ایجاد ارتباط مستقیم با بازار هدف، شناخت نیازهای مخاطبان، معرفی اکوسیستم به افراد تأثیرگذار خارج از اکوسیستم و پیدا کردن راه‌حل‌هایی برای مشکلات موجود در اکوسیستم بود.»

او ادامه داد: «ما شرکت در این رویداد را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم در کنار شرکت‌های بزرگ دیگر که در این رویداد شرکت کرده‌اند، دست در دست هم مشکلات موجود در بازار ارزهای دیجیتال را حل کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.