راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از نسل جدید کارتخوان و خودپرداز غیرنقدی در ارتباط فردا

حرکت هوشمندانه و پیشرو در زمینه ارائه محصولات و خدمات جدید در حوزه بانکداری الکترونیکی از راهبردهای محوری بانک آینده در عرصه خدمات بانکداری کشور می‌باشد. در این راستا شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در طی مراسمی که در روز دوشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه در سالن همایش‌های اصلی بانک آینده با حضور مدیر عامل محترم، معاونین محترم و اعضای محترم هیات مدیره محترم بانک و جمعی از مدیران محترم ارشد بانک برگزار نمود اقدام به معرفی دو محصول جدید نمود.

.

نسل جدید پایانه‌های فروشگاهی

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا با شناخت بازار و رقبا و همچنین در نظر گرفتن نیاز‌های ۵ سال آینده بازار ایران نسبت به شناسایی و انتخاب سومین برند جهانی تولید پایانه‌های فروشگاهی اقدام نمود و جدید‌ترین سری پایانه‌ای تحت عنوان SZZT-۸۲۲۵ را برای معرفی و ورود به بازار ایران سفارشی و مناسب‌سازی نمود. از ویژگی‌های بر‌تر این پایانه‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

Efarda-new-way2pay-93-06-26 Efarda-new-2-way2pay-93-06-26

صفحه لمسی تمام رنگی با منوهای تصویری گرافیکال، امکان تجهیز به اسکنر بارکد و دوربین، امکان تجهیز با فناوری رادیویی RFID و فناوری پیشرفته NFC، مجهز به اسپیکر و امکان برقراری ارتباط مالتی مدیا، مجهز به فناوری ارتباط GPRS (موبایلی)، سرعت بالای تبادل اطلاعات و امکانات برنام نویسی گسترده.

.

نسل جدید خودپردازهای غیر نقدی

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا با مطالعه دقیق بازار دستگاه‌های خود‌پرداز اقدام به شناسایی فرصتی طلایی در بازار نمود، بخش عمده استفاده کاربران از دستگاههای ATM برای عملیات غیر نقدی این دستگاه‌ها می‌باشد و نسل جدید دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی بانک آینده با هدف پوشش‌دهی این خدمات و نیز خدمات گسترده جدیدی که دستگاه‌های ATM قادر به ارایه آن نمی‌باشند طراحی، سفارشی و مناسب‌سازی گردیده است.

Efarda-new-1-way2pay-93-06-26

این دستگاه‌ها با حجم کم و هزینه‌ای کمتر از یک ششم یک دستگاه ATM و نیز هزینه تعمیر و نگهداری ناچیز بدلیل عدم نیاز به پول‌رسانی و خدمات نقدی گزینه‌ای مناسب برای مراکز اداری و تجاری و همچنین مجتمع‌های بزرگ می‌باشد. از جمله ویژگی‌های خاص این دستگاه‌ها امکان ارائه تعریف و ارائه سرویس‌های جدید نظیر شارژ کارت‌های شهروندی، ترافیک، کیف‌های الکترونیکی پول و نیز شارژ مجتمع‌های مسکونی و نظایر آن می‌باشد.

بر اساس تعریف این دستگاه بعنوان یک پلتفرم، تعریف خدمات جدید در برنامه آینده این شرکت برای این پلتفرم می‌باشد.

منبع: شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    سلام بجای رونمایی از خودپرداز غیر نقدی فکر درست وحسابی برای دستگاههای پوز انجام دهید که سروصدای مردم در اومده بخاطر معایب دستگاههای پوز این مشکل حل بشه سودآورتره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.