راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت فام مدال جشنواره محصولات برتر را کسب کرد

شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) موفق به کسب مدال جشنواره محصولات برتر در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فام، مدال جشنواره محصولات برتر بر اساس رای هیات داوران، در دومین دوره جشنواره انتخاب محصولات برتر (Fintex) که دوشنبه ۱۸ دی، هم‏زمان با افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار شد، به نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل که توسط شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) تولید و پشتیبانی می‌شود، اهدا شد.

در این جشنواره صاحبان ده‏‌ها محصول و خدمت فناورانه، دستاوردهای خود را در رقابتی تخصصی شرکت ‏داده‌‏اند تا اعضای هیئت داوران برپایه معیارهای علمی برترین‌ها را از میان آن‏‌ها انتخاب کند؛ در نهایت کمیته فنی جشنواره با عضویت ۱۴ تن از متخصصان و مدیران اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، و هیئت داوران نیز با حضور 12 تن از مدیران عالی و متخصصان برجسته این حوزه، برگزیدگان نهایی جشنواره را انتخاب ‏کردند.

مدال جشنواره محصولات برتر به مهدی طالب، رئیس اداره فناوری‌های نوین شرکت فام به نمایندگی از طرف موسسه اعتباری ملل و شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل اهدا شد. از ۳۵ محصول رسیده به جشنواره، ۲۱ محصول واجد شرایط شرکت در جشنواره شناخته شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.