راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایت رسمی رویداد ۹ ژانویه رونمایی شد

رویداد ۹ ژانویه یک رویداد سالانه با محوریت کسب‌وکارها و فعالان حوزه رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال است که هر سال به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار می‌شود. اکنون سایت رسمی این رویداد تکمیل‌ شده و با ظاهری وزین در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کاربران در سایت نهم ژانویه ضمن مطلع‌شدن از اخبار و جزئیات مرتبط با این رویداد می‌توانند آخرین مطالب و گفت‌و‌گوهایی که به مناسبت این رویداد تهیه‌ شده را مطالعه کنند.

رويداد كه یکی از مهم‌ترین دورهمی‌ها و برنامه‌های اکوسیستم نوظهور رمزارز و دارایی دیجیتال ایران است، قصد دارد با بحث‌های کارشناسی و آینده‌پژوهشی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز و فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین؛ هم برای اکوسیستم کسب‌وکارهای نوآور و هم برای نظام اقتصادی و مالی کشور ارائه دهد.

در این رویداد بیش از ۷۰۰ چهره کسب‌وکاری، صنفی، سرمایه‌گذاری و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این حوزه گرد هم آمده و در پنل‌ها و ارائه‌ها و فرصت‌های شبکه‌سازی درباره حوزه‌هایی چون آموزش، سرمایه‌گذاری، رگولاتوری، رسانه و… با یکدیگر گپ‌وگفت می‌کنند. علاقه‌مندان برای مراجعه به سایت رویداد ۹ ژانویه می‌توانند روی این لینک کلیک کنند.

رویداد ۹ ژانویه ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.