راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرصت حضور در رویداد بزرگ بلاکچین را از دست ندهید /کد تخفیف رویداد 9 ژانویه ویژه مخاطبان سایت راه پرداخت

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار سومین دوره رویداد 9 ژانویه را 19 و 20 دی‌ماه با حضور مدیران و فعالان صنعت رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال و دیگر صنایع مرتبط ازجمله سرمایه‌گذاری، مشاوره و بازارهای مالی برگزار می‌کند. به همین منظور، کد تخفیفی برای مخاطبان سایت راه پرداخت در نظر گرفته شده تا بتوانند فرصت حضور در این رویداد را داشته باشند.

بلیت رویداد ۹ ژانویه که امسال در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود، از وب‌سایت ایوند قابل تهیه است. قیمت بلیت این رویداد یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که کد تخفیف 50درصدی برای پنجاه نفر از مخاطبان سایت راه پرداخت در نظر گرفته شده تا فرصت حضور در رویداد بزرگ بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران را داشته باشند.

برای استفاده از کد تخفیف ثبت‌نام در رویداد 9 ژانویه پس از ورود به وب‌سایت ایوند، هنگام خرید بلیت، عبارت way2pay را وارد کنید تا تخفیف 50درصدی برای شما فعال شود.

سومین دوره رویداد «۹ ژانویه» همچون دوره‌های گذشته با هدف توسعه اکوسیستم رمزارز و بلاکچین کشور و فرصت‌های کسب‌وکاری و اقتصادی پیش‌ روی فعالان این حوزه نوظهور برگزار می‌شود. امسال اما توجه به رشد اقتصاد و بازار دیفای و تحولاتی که صنعت مالی غیرمتمرکز رقم خواهد زد، یکی از بخش‌های مهم محتوایی رویداد ۹ ژانویه این حوزه خواهد بود. رویدادی که تلاش دارد ضمن رصد دگرگونی‌هایی که رمزارزها و فناوری‌های مرتبط با آنها رقم زده به این پرسش پاسخ دهد که فرصت‌های این تغییرات برای کشورهای در حال توسعه ازجمله ایران کدام‌اند و کدام بخش از این تحولات می‌تواند تهدیدی برای زیرساخت‌های پرداخت یا متغیرهای تأثیرگذار بر کلیت اقتصاد کشور باشد.

از موضوعاتی که قرار است در رویداد ۹ ژانویه مطرح شود، می‌توان به دستاوردها و چالش‌های کسب‌وکارهای رمزارزی در طول یک سال گذشته، داستان‌های موفقیت و شکست یک اکوسیستم روبه‌رشد، تغییراتی که در حوزه بلاکچین و رمزارزها در راه است، اهمیت کامیونیتی در توسعه اکوسیستم رمزارزی، سرمایه‌گذاران خرد و نقش آنها در اکوسیستم‌های تازه مالی اشاره کرد.

همچنین موضوعات صنعت مدیریت دارایی و بازار رمزارزها، ورود سرمایه‌گذارهای نهادی و سازمانی به حوزه رمزارز ایران،  نوآوری‌ها و فناوری‌های مالی و آینده‌ای که صنعت مالی غیرمتمرکز رقم خواهد زد، دستاوردها و شکست‌های پول بانک مرکزی، بررسی محصولات و خدمات تازه بازار رمزارزها و دارایی دیجیتال ایران، کامیونیتی‌ها و پول‌های اختصاصی دیفای و روندهای تأثیرگذار رمزارز و بلاکچین و فرصت‌های آن‌ برای اقتصاد ایران در رویداد ۹ ژانویه مطرح خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.