راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت اندیشه‌نگار پارس در نمایشگاه پدافند غیرعامل / معرفی دستاوردهای بومی اندیشه‌نگار پارس

شرکت اندیشه‌نگار پارس در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل حضور دارد و در این نمایشگاه، دستاوردهای بومی شرکت اندیشه‌نگار پارس همچون سرورهای بومی و سامانه هوشمند سوخت به بازدیدکنندگان ارائه و معرفی خواهد شد.

اندیشه‌نگار پارس در سالن میلاد 31A , غرفه شماره 4 نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل حضور دارد. سامانه هوشمند سوخت، یکی از محصولات شرکت اندیشه‌نگار پارس است که این سامانه، هفت ماه در یکی از جایگاه‌های سوخت کیش فعال بوده و گفته می‌شود؛ در زمان بروز مشکل برای سامانه هوشمند سوخت در سال 1400 دچارمشکل نشده؛ چراکه شرکت اندیشه نگار با تامین امنیت و ایجاد ساختار زنجیره کلید بومی سازی شده و مجزا از زنجیره شرکت تولید کننده ترمینال، امکان هرگونه دسترسی غیر مجاز به ترمینال‌های جایگاه‌های سوخت کشور را قطع کرده است.

در حاشیه نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، سردار جلالی؛ رئیس پدافندغیرعامل کشور به همراه هیئت همراه از غرفه شرکت اندیشه‌نگار پارس و دستاوردهای بومی ارائه شده این شرکت بازدید کردند. در ابتدای این بازدید، توضیحاتی درباره سرورهای بومی تولید شده این شرکت با نام تجاری سهند و نحوه پیاده‌سازی امنیت بومی آن توضیحات ارائه شد.

همچنین، از سامانه هوشمند سوخت شرکت‌ اندیشه نگار پارس نیز بازدید و توضیحات کاملی در خصوص ویژگی‌های این سامانه و بحث‌های امنیتی بومی سازی شده آن، ارائه شد. در پایان این بازدید، سردار جلالی خواستار بررسی این دو محصول ارائه شده توسط گروه فنی هیئت همراه سازمان پدافند غیرعامل شد تا بتوان از این محصولات برای زیرساخت‌های کشور استفاده کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.