راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در کتابچه‌ کارنامه سه‌ساله گزارش سازمان نصر بررسی شد / مشکلات و ارائه راهکارها در حوزه سخت‌افزار و ارتباطات

کارنامه سه‌ساله گزارش دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در حوزه سخت‌افزار و ارتباطات در قالب کتابچه‌ای منتشر شد. در این کتابچه در کنار شرح خلاصه مشکلات این حوزه، به اقدامات و راه‌کارهای تجربه‌شده فعالان صنفی پرداخته شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، آیدین عدالت، عضو هیئت‌مدیره و رئیس رسته سخت‌افزار و ارتباطات این سازمان به‌عنوان مدیر پروژه تدوین این گزارش، درباره آن عنوان کرد: «این گزارش در کتابی با عنوان کارنامه سه‌ساله منتشر شده که دربرگیرنده گفت‌وگوهایی با رؤسا و برخی اعضای کمیسیون‌های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و استان تهران، اعضای کمیته راهبری رسته سخت‌افزار و ارتباطات، مدیران دولتی و نمایندگان مجلس است.»

به گفته او، در این کتاب، مشکلات و دغدغه‌های فعالان این صنعت و اقدامات انجام‌شده در سازمان در دوره سه‌ساله اخیر برای توسعه بازار و تسهیل کسب‌وکار فعالان این حوزه بررسی و مطرح شده است.

عدالت همچنین در پیشگفتار این کتاب مطرح کرده است: «این کتاب به همت کمیته راهبری هسته سخت‌افزار و ارتباطات با کمک اعضای کمیسیون‌های تخصصی ذیل آن جمع‌آوری و ارائه شده است. این کتابچه قصد دارد در کنار شرح خلاصه‌ای از مشکلات این حوزه در سه سال اخیر، به اقدامات و راه‌کارهای تجربه‌شده فعالان صنفی بپردازد و کلیتی از وضعیت این حوزه در دوره صدرالاشاره به مخاطب نمایش دهد.»

او همچنین ابراز امیدواری کرد که انتشار این گزارش‌ها علاوه‌ بر جلب رضایت اعضای جامعه فاوا، مسیری را برای دوره‌های بعد در پیگیری و انتخاب راه‌‌حل‌های بهتر هموار سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.