راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نشست همکاران پیشخوان‌های شهرنت در منطقه خراسان برگزار شد / نقش راهبران شهرنت‌ها در ارائه خدمات به شهروندان

نشست همکاران پیشخوان‌های شهرنت منطقه خراسان در هتل درویشی مشهد برگزار شد. در این نشست با حضور میثم نمازی، مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر؛ حدیث کردی، قائم‌مقام؛ محمدصادق آزادانی، معاون عملیات؛ محمدرضا ساداتی، سرپرست منطقه خراسان بانک شهر و سایر مدیران ارشد شرکت توسعه و نوآوری شهر از راهبران نمونه منطقه خراسان تجلیل به عمل آمد.

میثم نمازی، در این نشست ضمن قدردانی از کلیه راهبران پیشخوان‌های شهرنت منطقه خراسان گفت: «راهبران شهرنت‌ها نقش مهمی در بهبود عملکرد شهرنت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دارند که خوشبختانه این مهم، با تلاش مستمر و همت عالی راهبران صورت گرفته است.»

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با بیان اینکه راهبران با تلاش شبانه‌روزی به خوبی توانسته‌اند خدمات بانکی را در پیشخوان‌های شهرنت ارائه دهند، افزود: «در راستای بهبود عملکرد پیشخوان‌های شهرنت و بالابردن کیفیت خدمات، ما در مجموعه توسعه و نوآوری شهر همواره در حال توسعه سرویس‌های نرم‌افزاری و بهبود زیرساخت‌ها هستیم تا بتوانیم علاوه بر جذب رضایت مشتریان، زمینه ارتقای خدمات مالی و فناوری اطلاعات را فراهم کنیم.»

گفتنی است در این نشست ورک‌شاپ انگیزشی آموزشی با عنوان «ارتباط مؤثر با مشتریان» با حضور صالح زعیم، از مدرسان حوزه توسعه فردی برگزار شد. در پایان نیز از راهبران منتخب منطقه خراسان با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.