راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عملکرد کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در همایش نظام‌های پرداخت / تولید ۱۱۵ محتوای مکتوب و ویدئویی با حضور ۱۵۰ چهره بانک و پرداخت

دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در چهار محور بانکداری هوشمند؛ مفاهیم، روندها و آثار؛ نقشه راه بانکداری هوشمند؛ تجربه مشتری در بانکداری هوشمند و سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری هوشمند برگزار شد. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار ضمن حضور در این همایش، اخبار مربوط به هر دو روز را پوشش داده و محتوای نشست‌ها، سخنرانی‌ها، کارگاه‌های ارائه محصول، مصاحبه‌های اختصاصی و گزارش‌های میدانی راه‌کار در قالب ویدئو و متن، هم‌اکنون در وب‌سایت راه پرداخت در دسترس هستند.

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در این همایش، هشت محتوای ویدئویی شامل پنج گزارش میدانی با موضوعات چالشی و روز شبکه بانک و پرداخت کشور، یک گزارش ویدئویی از گفت‌وگو با فعالان اکوسیستم بانک و پرداخت حاضر در همایش و در نهایت یک گزارش ویدئویی از روند برگزاری دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تولید و منتشر کرده که هم‌اکنون در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی این رسانه در دسترس هستند.

به غیر از محتواهای ویدئویی، در مجموع ۶۴ گزارش مکتوب از دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در وب‌سایت راه پرداخت منتشر شده که شامل ۱۲ پیش‌خبر از چگونگی و نحوه برگزاری همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و انعکاس برنامه کسب‌وکارها برای حضور در آن و ۵۲ گزارش از برنامه‌های همایش در دو روز برگزاری آن می‌شود.

لازم به ذکر است که بیش از ۱۵۰ نفر از مدیران شبکه بانک و پرداخت در پوشش خبری کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار از دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور داشته‌اند.

همچنین، کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار به غیر از محتواهای منتشرشده در وب‌سایت راه پرداخت در مجموع ۲۹۵ محتوای رسانه‌ای شامل گزارش، گفت‌وگو،‌ عکس و فیلم از بخش همایش و نمایشگاهی در قالب ۱۱۵ پست تلگرام، ۹۸ استوری اینستاگرام، ۵۱ پست اینستاگرام و ۳۱ توییت از دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در شبکه‌های خود منتشر کرده است.

شماره ۷۶ ماهنامه عصر تراکنش نیز ویژه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت منتشر می‌شود. بخشی از ماهنامه عصر تراکنش در آذرماه به شکل اختصاصی به مرور مهم‌ترین اتفاق‌های کسب‌وکارهای حاضر در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت اختصاص داده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با جست‌وجوی عبارت «دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت» در وب‌سایت راه پرداخت از محتواهای تولیدشده توسط راه‌کار بازدید کنند. به علاوه، محتوای تولیدشده توسط راه‌کار در پوشش خبری دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با هشتگ «همایش-نظام‌های-پرداخت» در شبکه‌های اجتماعی کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار منتشر شده و با جست‌وجوی این هشتگ در دسترس هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.