راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آکادمی بیت‌پین سومین شماره ماهنامه دامیننس را منتشر کرد / قدرت روایات تا کاربردهای ChatGPT در دنیای کریپتو

سومین شماره ماهنامه دامیننس توسط آکادمی بیت‌پین منتشر شد. این ماهنامه که منبع کسب اطلاعات درباره دنیای کریپتوکارنسی است در این شماره به روایت اخبار، فناوری‌ها و حواشی دنیای ارزهای دیجیتال پرداخته است.

دنیای کریپتوکارنسی، دنیایی پر از هیجان، نوآوری، چالش و پیوسته در حال تغییروتحول است. این دنیا فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری، کسب‌وکار و نوآوری ایجاد می‌کند. این ماهنامه به بررسی آخرین اخبار و تحولات دنیای کریپتوکارنسی می‌پردازد و به افراد کمک می‌کند تا دیدگاه واقع‌بینانه‌تری نسبت به این دنیا داشته باشند.

در هر شماره از ماهنامه دامیننس، مقالاتی در موضوعات مختلف ازجمله تحلیل بازار، آموزش و یادگیری، کسب‌وکار و نوآوری، و نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان ارائه می‌شود. این مقالات، توسط نویسندگان و کارشناسان دنیای کریپتوکارنسی نوشته شده‌اند و اطلاعات و دانش ارزشمندی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

اولین شماره از ماهنامه دامیننس، در مهر ۱۴۰۲، با شعار «بیت‌پین، یکی برای همه» منتشر شد. در سومین شماره از این ماهنامه تخصصی، سرمقاله‌ای تحت عنوان قدرت روایت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال را خواهید خواند. علاوه بر مرور خلاصه اخبار بازارهای مالی در ماه گذشته، بررسی مباحثی مانند کاربردهای ChatGPT در بازار ارزهای دیجیتال، دو بار خرج‌شدن بیت‌کوین و بحث ماینینگ در ایران را مطالعه خواهید کرد و پس از پرداختن به افسانه ثروتمند‌تر شدن ثروتمندان و فقیرتر شدن فقرا، طی مصاحبه‌ای با تیم محصول بیت‌پین، با روند توسعه محصولات در این صرافی ارز دیجیتال آشنا خواهید شد. در انتها هم محبوب‌ترین پروژه ماه را بررسی خواهیم کرد.

کاربران با دنبال‌کردن ماهنامه دامیننس در آکادمی بیت‌پین، می‌توانند در جریان اخبار، نوآوری‌ها و پروژه‌های دنیای کریپتوکارنسی قرار بگیرند و مزایا و چالش‌ها یا نقاط ضعف و قوت بازار و عوامل مؤثر یا مخرب در سودآوری از این بازار را بشناسند و خود را برای چرخه صعودی بعدی بازار کریپتوکارنسی آماده کنند.

سومین شماره ماهنامه دامیننس، در قالب فایل PDF هم قابل‌ دانلود است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک، به صفحه مربوط به این ماهنامه در آکادمی بیت‌پین مراجعه کرده و سومین شماره از این ماهنامه تخصصی را مطالعه کنند و نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت بهبود کیفیت محتوای آن ارائه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.