راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آیا ایران کیش به روزهای طلایی‌اش باز می‌گردد؟

«صادق فرامرزی» هفته گذشته در نشستی با مدیران و کارمندان معاونت توسعه بازار، اهداف شرکت را در شش ماه آینده شفاف سازی کرد. وی گفت: «شرکت ایران کیش، بی­ ثباتی‌های دو سال اخیر را پشت سر گذاشته و اکنون با ثبات و آرامش، گام‌های محکم خود را به سوی آینده‌ای روشن بر می‌دارد.»

مدیر عامل ایران کیش ادامه داد: «در یکی از گام‌های نخست، با همکاری و تلاش عوامل شرکت، بسیاری از مطالبات خود را از بانک‌های طرف قرارداد دریافت کرده‌ایم.»

فرامرزی اظهار داشت: «طی ۱۰ سال اخیر بیش از ۴۲۰ هزار دستگاه  POSدر سراسر کشور نصب کرده‌ایم اما بر اساس تعهدات پیشین شرکت به سازمان بورس و سهامداران، می‌بایست تا پایان امسال حدود ۲۴۰ هزار دستگاه کارتخوان دیگر نیز نصب کنیم.»

به گفته وی، از این پس ایران کیش در عرضه دستگاه‌های جدید به بازار، وسواس بیشتری به خرج داده و دستگاه‌ها را پس از آزمایش و تست‌های دقیق عرضه خواهد کرد. همچنین بازدید دوره‌ای پشتیبان‌ها نیز منظم‌تر از قبل و زمان بندی شده صورت خواهد پذیرفت.

صادق فرامرزی تصریح کرد: «ایران کیش که در بین ۱۲ شرکت PSP حاضر جامع‌ترین و کامل‌ترین Back Office را دارد، اکنون سوار بر قطار فناوری است و طی روزهای آینده با راه‌اندازی خدمات USSD، منبع درآمدی جدیدی برای ایران کیش عرضه می‌شود که با وجود درآمد بالا هزینه بسیار اندکی دارد.»

منبع: بانکداری الکترونیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.