راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کدام شرکت‌ها و بانک‌ها در دهمین همایش بانکداری الکترونیک حضور دارند؟ / نگاهی به نقشه همایش و غرفه‌های حاضر

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در چهار محور بانکداری هوشمند؛ مفاهیم، روندها و آثار؛ نقشه راه بانکداری هوشمند؛ تجربه مشتری در بانکداری هوشمند و سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری هوشمند برگزار می‌شود.

مهم‌ترین بخش‌های این همایش را می‌توان سخنرانی‌های مقامات و صاحب‌نظران، میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی، کارگاه‌های آموزشی، معرفی نوآوری‌های برتر در قالب جشنواره دکتر نوربخش و نمایشگاه محصولات تخصصی در صنعت پرداخت عنوان کرد.

دوره نهم همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد‌. وهاب قلیچ، مدیر همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و عضو هیئت‌علمی پژوهشکده پولی و بانکی کشور که دبیر اجرا و هماهنگی دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است در خصوص دلایل تغییر محل برگزاری به مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما توضیح داد: «رویکرد ما این است که وجهه علمی همایش برجسته‌تر از موضوعات نمایشگاهی باشد و ظرفیت مناسب‌تری در صداوسیما برای بخش‌های علمی همایش فراهم است.»

رضا قربانی، رئیس کمیسیون فين‌تک نصر تهران معتقد است که این همایش جزو معدود همایش‌هایی است که توسط نهادهای حاکمیتی رگولاتوری برگزار می‌شود و بر فضای کسب‌‌وکاری تأثیرگذار است.

به گفته قربانی اگر نگاه ما به فین‌تک‌ها فرصت‌محور نباشد و کماکان آنها را به دید تهدید ببینیم و محدودشان کنیم، نمی‌توانیم از ثمره فین‌تک در سال‌های آینده بهره‌مند شویم.


نقشه نمایشگاه و جایگاه شرکت‌کنندگان


راهرو سالن پذیرایی

در راهرویی که به سمت سالن پذیرایی وجود دارد، شرکت سامانه‌های شناسایی پویا رایانه سپند، مسیر هوشمند یکپارچه نوین، گلچین رسانه هوشمند، دیجی‌پی، تجارت الکترونیک هامون، بانک سینا، فناوران آسمار پیک، مؤسسه اعتباری ملل، مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد) و فن‌آوا کارت مستقر هستند.

سالن خورشید

در سالن خورشید، هلدینگ بهسازان فردا، شرکت به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سپهر، بانک شهر و هلدینگ جهان ارقام پارس (جامپ) مستقر شده‌اند.

غرفه رو‌به‌روی سالن اصلی

در غرفه رو‌به‌روی سالن اصلی تنها گروه ملی انفورماتیک مسقر است.

نقشه کامل دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را از اینجا می‌توانید دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.