راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت تپسی اعلام کرد / آغاز واریز سود سهام سال 1401

شرکت تپسی اعلام کرده که فرآیند پرداخت سود نقدی تمامی سهامداران حقیقی و حقوقی‌ این شرکت در سال 1401 آغاز شده و تا پایان هفته (24 آبان 1402) از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار واریز خواهد شد.

این سود با توجه به مصوبه مجمع عمومی سالانه این شرکت حول عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 محاسبه شده است. میزان سود پرداختی معادل 10 درصد سود سالانه شرکت و معادل 31 ریال به ازای هر سهم است.

این سود متعلق به سهامدارانی است که تا قبل از برگزاری مجمع سالانه تپسی در تاریخ 21 تیر 1402 در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند. آن بخش از سهامداران تپسی که تا قبل از تاریخ فوق، در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، براساس زمان‌بندی اعلام‌شده در تیرماه 1402 می‌بایست نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا بلافاصله سود خود را دریافت کنند.

 تپسی اولین و تنها استارتاپی است که در کشورمان وارد بازار سرمایه شده است. بر اساس گزارش شش ماه منتهی به شهریور 1402 که در کدال منتشر شده، درآمدهای عملیاتی این شرکت معادل 471 میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه قبل، 83 درصد رشد داشته است.

همچنین، سود خالص تپسی که با نام «پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس» در بازار بورس شناخته می‌شود، در این بازه زمانی 73 میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه گذشته، رشد 257درصدی را نشان می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.