راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وضعیت شرکت پرداخت نوین آرین در گزارش مهرماه شاپرک اعلام شد / رشد ۰.۲۹درصدی در سهم تعداد کارت‌خوان فروشگاهی

امروز گزارش مهرماه شاپرک منتشر شد. شرکت پرداخت نوین آرین با استناد به این گزارش، اعلام می‌کند که همچنان در شاخص‌های ارزیابی این گزارش در وضعیت مناسبی قرار دارد و روند صعودی‌اش در سهم بازار خود از نظر مبلغ تراکنش را حفظ کرده است.

صدمین گزارش اقتصادی شاپرک از بررسی آماری وضعیت صنعت پرداخت الکترونیک ایران در مهرماه ۱۴۰۲ در حالی منتشر شده که شرکت پرداخت نوین توانسته در یک ماه گذشته، با رشد ۰.۱۴درصدی سهم بازار خود از نظر مبلغ تراکنش، علاوه بر حفظ روند روبه‌رشد خود در سال جاری یک گام دیگر خود را به سهم بازار پنج‌درصدی نزدیک کند.

در بخش دیگری از گزارش شاپرک که به‌ صورت اختصاصی به بررسی و مقایسه سهم هر شرکت پی‌اس‌پی از مبلغ تراکنش‌های هر یک از ابزارهای پذیرش در دو ماه شهریور و مهر می‌پردازد، پرداخت نوین توانسته رشد ۰.۱۹درصدی در سهم از مبلغ تراکنش‌های فروشگاهی را کسب کند.

همچنین، جداول منتشرشده در این گزارش در بخش مقایسه سهم هر شرکت پی‌اس‌پی از نظر مبلغ تراکنش‌ها به‌ ازای هر سرویس بین ماه‌های شهریور و مهرماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که این شرکت رشد ۰.۱۴درصدی در سهم از مبلغ تراکنش‌های خرید را تجربه کرده است.

علاوه بر این، بخش دیگری از این گزارش به مقایسه سهم هر شرکت پی‌اس‌پی از تعداد هر یک از ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار بین ماه‌های شهریور و مهر اختصاص دارد که در نتیجه آن شرکت پرداخت نوین توانسته با رشد ۰.۲۹درصدی بالاترین رشد را در شاخص سهم تعداد کارت‌خوان فروشگاهی داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.