راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارآمدترین راهکارهای افرانت برای مؤسسات مالی و بانکی

امروزه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، شرکت‌های کارگزاری، ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت، شرکت‌های بیمه و دیگر کسب‌وکارهای نوظهور مالی و پرداخت از زیرساخت‌های حیاتی جامعه شناخته می‌شوند و اهمیت این کسب‌وکارها طی دو دهه گذشته به طور چشم‌گیری افزایش‌ یافته است.

تراکنش‌های مالی و دیگر تراکنش‌های پیچیده این کسب‌وکارها به طور فزاینده‌ای به سمت فناوری بلاکچین، ارز دیجیتال و نوآوری‌های دیگر در حوزه‌های اینشورتک، فین‌تک و رگ‌تک در حال‌ توسعه است. دنیای کسب‌وکارهای مدرن با تقاضای روزافزون به اطلاعات، بسیار سریع پیش می‌رود. همچنین به دنبال این رشد و توسعه، الزامات و فناوری‌ها تغییر می‌کند.

این کسب‌وکارهای مالی نیازمند معماری فناوری اطلاعات با به‌کارگیری کلیه راهکارهای همکاری مراکز داده به‌صورت سخت‌افزاری، ابری خصوصی و عمومی، چندگانه و ترکیبی از این موارد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی افرانت، این شرکت یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه مذکور برای کسب‌وکارهای حوزه مالی و پرداخت، خدماتی ارائه می‌دهد و در آینده‌ای نزدیک خدمات خود در زمینه Repository نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها را اضافه می‌کند. همچنین شرکت افرانت در نظر دارد به‌زودی با همکاری متخصصان و شرکای راهبردی خود، خدمات متعددی در زمینه Object Storage، Certificate Authority، Key Management Service (KMS)، Public Key Infrastructure (PKI) به‌عنوان خدمات بر مرکز داده در اختیار کسب‌وکارهای مالی و پرداخت قرار دهد.

افرانت با آگاهی از نیازهای کسب‌وکارها ازجمله امنیت بالا، قابلیت مقیاس‌پذیری سرورها، پایداری سیستم ارتباط و شبکه، منبع انرژی کارآمد، اتوماسیون و مانیتورینگ، پشتیبانی از ذخیره‌سازی داده‌های بزرگ و پشتیبان‌گیری، سرعت و کارایی بالا در پردازش و انتقال داده‌ها، سیستم‌های خنک‌کننده و کنترل رطوبت پیشرفته، قابلیت پشتیبانی مداوم (۲۴/۷) و پشتیبانی از امنیت فیزیکی (مانند سیستم‌های دوربین مداربسته و کنترل دسترسی)، خدماتی را طراحی کرده و در اختیار متقاضیان قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.