راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

​نسخه جدید اینترنت‌بانک صادرات منتشر شد / فراهم‌شدن دسترسی به خدمات چکنو

نسخه جدید اینترنت‌بانک سپهر بانک صادرات ایران با قابلیت ارائه خدمات «چکنو» منتشر و در دسترس مشتریان قرار گرفته است. از این پس مشتریان این بانک، با استفاده از نسخه جدید اینترنت بانک صادرات می‌توانند از خدمات چکنو استفاده کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این نسخه مشاهده کارتابل و نقد کردن «چکنو» برای مشتریان حقوقی در سامانه BIB فراهم شده و مشتریان بانک می‌توانند علاوه بر نرم‌افزار همراه‌بانک، برای استفاده از خدمات متنوع و قابلیت‌های فراوان چکنو در نقل و انتقال آنی و بدون محدودیت چک امن دیجیتال، از درگاه اینترنت‌بانک سپهر بانک صادرات ایران نیز استفاده کنند.

در نسخه جدید اینترنت‌بانک صادرات ایران همچنین ثبت، تأیید، انتقال و عودت چک صیادی نیز برای مشتریان حقیقی و حقوقی عملیاتی شده که ثبت چک صیادی به صورت گروهی با بارگذاری فایل اکسل، اختیاری شدن دریافت پیامک ثبت چک صیادی به صورت انتخاب کاربر، نمایش مشخصات امضا‌کنندگان چک در سرویس‌های تأیید، انتقال، عودت چک و زنجیره انتقالات و ذینفعان چک صیادی، استعلام وضعیت چک صیادی توسط صادرکننده و استعلام زنجیره انتقالات چک صیادی از جمله خدمات این بخش است.

علاوه بر این، نسخه جدید اینترنت‌بانک سپهر امکان بارگذاری فایل اکسل در خدمت پرداخت قبض دسته‌ای، افزایش تعداد تراکنش‌ها در سرویس مشاهده صورت‌حساب تسهیلات، نمایش نقش کاربر (امضادار، مدیر تراکنش، نماینده) در سامانه BIB، تنظیمات ارسال پیامک تراکنش‌ها و همچنین امکان نصب در گوشی‌های تلفن همراه به صورت PWA و رفع مشکل درج شماره کارت، شبا و … در برخی مرورگرهای تلفن همراه، از دیگر مزیت‌های نسخه جدید اینترنت‌بانک سپهر بانک صادرات ایران است. برای دانلود و استفاده از این نسخه کاربران می‌توانند به سایت رسمی بانک صادرات مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.