راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید همراه بانک صادرات ارائه شد

بانک صادرات ایران نسخه جدید همراه بانک را که دارای قابلیت‌های فراوان و مبتنی بر سیستم عامل اندروید است روانه بازار کرد.

این بانک بر این اساس نسخه 4/2 همراه بانک را جهت استفاده مشتریان روانه بازار ساخته و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir به برنامه مذکور دسترسی و اقدام به نصب آن بر روی گوشی‌های تلفن همراه نمایند.

بر اساس این گزارش قابلیت‌هایی همچون: انتقال وجه با مبلغ بیش از ٢٠ میلیون ریال، خواندن بارکد قبض و استخراج شناسه قبض و پرداخت از طریق دوربین گوشی‌های هوشمند، پرداخت اقساط تسهیلات، ثبت تاریخ سررسید چک‌ها، استعلام شارژهای خریداری شده و…. به خدمات همراه بانک صادرات ایران اضافه شده است.

شایان ذکر است علاوه بر خدمات یاد شده خدماتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، صورتحساب (سه گردش آخر) انتقال وجه بین حساب‌های یک مشتری، انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعیین مبلغ چک، پرداخت قبض از طریق حساب و کارت، خرید شارژسیم کارت اعتباری از طریق حساب و کارت، دریافت اطلاعات سه گردش شارژآخر خریداری شده و اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودی کارت، دریافت و تغییر رمز حساب، اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و… می‌باشد.

گفتنی است این بانک به منظور تسریع و تسهیل در دسترس مشتریان به خدمات نوین بانکی، خدمت همبانک را نیز به تازگی روانه بازار نموده که طی آن دارندگان سپهر کارت می‌توانند به آسانی با شماره گیری #٧١٩* از طریق اپراتور همراه اول از خدماتی همچون: مانده کارت، خرید شارژسیمکارت‌ها، پرداخت قبوض و… برخوردارگردند.

برای دانلود نسخه اندروید همراه بانک صادرات اینجا کلیک کنید!

برای دانلود نسخه جاوا اینجا کلیک کنید!

منبع: بانک صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.