راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صرافی بیت‌پین دومین شماره ماهنامه دامیننس را منتشر کرد / تترهای حماس و رؤیای پوچ پول غیرمتمرکز

دومین شماره ماهنامه «دامیننس»؛ مجله‌ای تخصصی در دنیای کریپتوکارنسی منتشر شد. در این شماره، علاوه بر بررسی موضوعات ترند بازار ارزهای دیجیتال به ماجراها و اتفاقات دادگاه سم بنکمن فرید، شرایط حساس جنگ حماس و اسرائیل و نقش پول غیرمتمرکز در آن و.. پرداخته شده است.

در این شماره از ماهنامه دامیننس، محتوایی کاربردی از اخبار و رویدادهای بازار ارزهای دیجیتال منتشر شده و دانشی حداقلی برای شناخت نقاط ضعف و قوت بازار و عوامل مؤثر یا مخرب در سودآوری از آن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه در هر شماره از ماهنامه دامیننس با مفاهیم، نوآوری‌ها، الگوریتم‌ها، پلتفرم‌ها و پروژه‌های پرسروصدای بازار در یک ماه گذشته آشنا می‌شوید و نکاتی درباره تحلیل‌های تخصصی و مهم بازار فرامی‌گیرید، در دومین شماره این ماهنامه، ابتدا درباره شرایط حساس جنگ حماس و اسرائیل و نقش پول غیرمتمرکز در آن صحبت شده و پس از مرور اخبار بازار کریپتو و صرافی بیت‌پین، درباره ماجراها و اتفاقات دادگاه سم بنکمن فرید، مدیرعامل پرحاشیه صرافی اف‌تی‌ایکس خواهید خواند.

در ادامه، نقش هوش مصنوعی در معاملات ارزهای دیجیتال و امکان پیش‌بینی قیمت به کمک آن، بررسی شده و با تاریخچه غنی تتر، به‌عنوان بزرگ‌ترین استیبل‌کوین جهان آشنا می‌شوید و پس از بررسی نقش صندوق‌های قابل‌ معامله در بورس (ای‌تی‌اف) و معرفی تن‌کوین و پتانسیلش در رسیدن به محبوب‌ترین بلاکچین وب ۳، به روانشناسی معاملات در بازارهای مالی خواهید رسید. در نهایت هم دومین شماره ماهنامه دامیننس با مطلبی درباره نقش بیت‌کوین به‌عنوان محافظی در برابر تورم به پایان می‌رسد.

ماهنامه دامیننس، محصولی از آکادمی بیت‌پین است که هر ماه با هدف آگاهی‌رسانی درباره آخرین دستاوردها، معرفی محبوب‌ترین پروژه‌ها و آموزش‌های تخصصی و به‌روز برای ارتقای سطح دانش فعالان فارسی‌زبان بازار رمزارزها منتشر می‌شود. این ماهنامه تخصصی، با شعار «بیت‌پین؛ یکی برای همه»، از دانش کارشناسان، تحلیلگران و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای در زمینه کریپتوکارنسی بهره می‌گیرد و دومین شماره آن در آبان‌ماه ۱۴۰۲ منتشر شد.

بیت‌پین از کاربران دعوت کرده تا دومین شماره ماهنامه دامیننس را بخوانند و نظرات و پیشنهادات‌شان را برای بهبود کیفیت محتوای ماهنامه به این صرافی ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.