راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرمایکس از دومین رویداد دیفایردی حمایت می‌کند

دومین رویداد دیفایردی ۵ آبان ۱۴۰۲ در پژوهشکده فناوری دانشگاه شریف، با حمایت صرافی ارز دیجیتال سرمایکس برگزار می‌شود. در این رویداد متخصصان حوزه بلاکچین، رمزارز و دیفای از تأثیر این فناوری‌ها بر آینده کسب‌وکارها و ساختار مالی آینده جامعه صحبت می‌کنند.

متخصصان در این رویداد درباره اینکه چطور فناوری‌های حوزه بلاکچین، رمزارز و دیفای آینده صنایع بیمه، مسکن، تجارت، حمل‌ونقل و… را متحول می‌کنند و عصری جدید را رقم می‌زنند صحبت خواهند کرد.

این رویداد که با هدف شبکه‌سازی و آموزش در حوزه بلاکچین برگزار می‌شود، به‌صورت آنلاین و حضوری میزبان علاقه‌مندان دنیای رمزارزهاست. صرافی ارز دیجیتال سرمایکس نیز به‌عنوان حامی در این رویداد حضور دارد. در دیفایردی ۲ که با حضور افراد متخصص در زمینه‌‌های رمزارز و بلاکچین و نیز فعالان صنفی و علمی این حوزه برگزار می‌شود، امکان ایجاد فضای مناسب برای تعامل، آموزش و شبکه‌سازی فراهم است.

در دومین جلسه برگزاری دیفایردی، احسان مطلبی، مدیرعامل و بنیان‌گذار سرمایکس در پنل ویژه‌ گفت‌و‌گو به بیان مطالبی درباره آینده‌ فناوری مالی غیرمتمرکز خواهد پرداخت.

همچنین حسن قلیچ‌خانی، مدیر مارکتینگ سرمایکس مباحثی با عنوان «برنامه و چشم‌انداز سرمایکس» جهت پوشش و ارائه‌ راه‌کار مناسب در برابر پیشرفت فناوری بلاکچین و نیز افق‌های پیش‌ رو در این صنعت ارائه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.