راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی بازار معاملات حرفه‌ای در صرافی سرمایکس / معامله بدون کارمزد تا یک‌ ماه

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس از راه‌اندازی بازار معاملات حرفه‌ای (P2P) خبر داد و همچنین اعلام کرد به مناسبت ارائه این سرویس جدید، کارمزد معامله ارز دیجیتال در پلتفرم سرمایکس تا یک ماه صفر است.

به گزارش روابط عمومی سرمایکس، با شروع فعالیت این صرافی از سال ۱۳۹۶، ارائه خدمات این پلتفرم تاکنون بر بستر معاملات آنی (OTC) ادامه داشته و کاربران، معاملات خود را بدون واسطه و به شکل مستقیم با سرمایکس انجام داده‌اند.

با اینکه این روش از سرعت بالایی برخوردار بوده و از نوسانات قیمتی در خریدهای بزرگ جلوگیری ‌کرده است، اما مجموعه سرمایکس با توجه به مطالعه رفتار کاربر و نظر به همراهی حداکثری با مخاطبان، از بستر معاملات حرفه‌ای خود نیز رونمایی کرد.

این تیم با راه‌اندازی بازار معاملات حرفه‌ای (P2P)، گامی جدید در راستای ارائه‌ خدمات جامع برای رفع نیاز کاربران و فعالان حوزه رمزارزها برداشته است.


عمق بازار در سرمایکس


سرمایکس با پشتیبانی بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال بر بستر OTC، همواره به‌عنوان یکی از جامع‌ترین صرافی‌ها برای کاربران این حوزه شناخته ‌شده و هم‌اکنون، به واسطه‌ راه‌اندازی بازار معاملات حرفه‌ای، علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در صرافی سرمایکس، علاوه‌ بر استفاده از بستر معاملات آنی، از امکانات معاملات حرفه‌ای نیز بهره‌مند شوند.

در حال حاضر، کاربران در بازار معاملات حرفه‌ای سرمایکس می‌توانند فعالیت خود را بر پایه ارزهایی مانند ترون، تومان، تتر، بیت‌کوین و اتریوم لحاظ کنند.

همچنین طبق اعلام صرافی سرمایکس، تیم محصول این صرافی در نظر دارد به‌زودی و به صورت متناوب، دیگر بازارهای متنوع و مورد درخواست کاربرانش را نیز عرضه کند. نکته قابل توجه این است که در اولین ماه عرضه این خدمت در پلتفرم سرمایکس، کاربران می‌توانند تمامی معاملات خود را بدون کارمزد به ثبت برسانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.