راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن‌تکنو برنده مناقصه خرید کیوسک‌های ویندوزی بانک شهر شد / تحویل 200 کیوسک ویندوزی به بانک شهر

شرکت «توسعه فن‌افزار توسن» با نماد تجاری «توسن‌تکنو» و نماد بورسی «فن‌افزار» موفق شد برنده مناقصه خرید کیوسک هوشمند ویندوزی به بانک شهر شود. در پی این مناقصه، توسن‌تکنو باید ۲۰۰ کیوسک هوشمند ویندوزی به بانک شهر تحویل بدهد که تاکنون تعداد ۵۰ کیوسک تحویل داده شده است.

این مناقصه میان شرکت‌های مطرح فعال در حوزه بانکداری دیجیتال برگزار شد که از میان شرکت‌کنندگان، توسن‌تکنو توانست برنده آن شود. طبق این قرارداد تعداد ۲۰۰ کیوسک هوشمند ویندوزی TECHNO WK300 به بانک شهر تحویل خواهد شد که تاکنون تعداد ۵۰ کیوسک تحویل داده شده است.

کیوسکهای هوشمند TECHNO WK300 با پشتیبانی یک‌ساله، دارای مشخصات فنی بسیار قوی و به‌روزی است.

کیوسک هوشمند TECHNO WK300 با صفحه‌ نمایش ۱۷اینچی رنگی و لمسی و برخورداری از گواهی IP65، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم بوده و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ارائه خدمات سازمان‌‌ها و کسب‌وکارها به کاربران در فضای باز و بسته باشد. استفاده از حافظه SSD نیز باعث افزایش چشمگیر سرعت این کیوسک هوشمند شده است. سیستم‌عامل این کیوسک هوشمند بنا به انتخاب مشتری از بین ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ قابل‌ انتخاب است. همچنین TECHNO WK300 با دارا بودن دوربین باکیفیت و امکان افزودن حسگر اثر انگشت، امکان احراز هویت قوی را برای سازمان‌های به‌کارگیرنده فراهم می‌کند.

شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار»، در حوزه‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، خدمات نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.