راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آشنایی با معامله اهرم‌دار در صرافی تبدیل / امکان معامله با پنج تا 10برابر سرمایه

معامله اهرم‌دار یکی از امکانات جدید صرافی ارز دیجیتال تبدیل است. در این معامله شما می‌توانید معادل پنج تا 10برابر سرمایه خود را وارد معاملات خریدوفروش کنید و سودتان را نیز به همین نسبت افزایش دهید.

بازار اهرم‌دار در اکوسیستم ارزهای دیجیتال به‌عنوان بازاری برای رسیدن به سودهای چندبرابری شناخته شده و تنوع توکن‌های قابل‌ معامله نیز از جذابیت‌های این بازار شمرده می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل در ایران ازجمله صرافی‌هایی است که امکان معامله اهرم‌دار را به‌تازگی برای کاربران فراهم کرده و در این گزارش به معرفی آن پرداخته است.

طبق اعلام این صرافی، اگر در بازار اهرم‌دار با ضریب اهرمی 10 بیت‌کوین بخرید، در این مسیر احتمال افزایش 10برابری سود برای شما وجود دارد. همچنین گفته می‌شود در بازار تتر می‌توانید با ضریب اهرمی پنج از نوسانات دلار تا پنج‌برابر سود به دست آورید؛ آن هم دوطرفه.


ویژگی‌های معاملات در بازار اهرم‌دار


در ادامه گزارش صرافی ارز دیجیتال تبدیل، معاملات اهرم‌دار در این صرافی معرفی شده است. معاملات اهرم‌دار در صرافی‌های بزرگ و معتبر بین‌المللی در دسترس بوده و در این معاملات می‌توانید از میان پنج بازار تومانی و 22 بازار تتری، گزینه مورد نظر خود را انتخاب و در آنها ترید کنید. بازار بیت‌کوین / تتر با ضریب اهرمی 10 و بقیه بازارها فعلاً با ضریب اهرمی پنج در دسترس هستند.

طبق این گزارش، با ضریب اهرمی 10 شما می‌توانید تا 10برابر سرمایه خود در بازار بیت‌کوین / تتر وارد معامله شوید و امکان افزایش 10برابری سود برای شما از این محل وجود دارد که گفته می‌شود برای سایر بازارها این ضریب پنج‌برابر است.

دوطرفه بودن از ویژگی‌های معاملات در بازار اهرم‌دار است. به این معنی که شما می‌توانید هم در جهت ریزش بازار و هم در جهت صعود بازار ترید کنید. اگر فکر می‌کنید که روند نزولی است، فقط کافی است یک معامله فروش باز کنید تا با ریزش بازار به سود برسید.

صرافی تبدیل به‌عنوان یک پلتفرم ایرانی امکان انجام معاملات اهرم‌دار دوطرفه را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. در تبدیل، در حال حاضر پنج بازار تومانی بیت‌کوین، تتر، دوج‌کوین، شیبا، فانتوم و 22 بازار تتری بیت‌کوین، اتریوم، تتر، پکس‌گلد، بیت‌کوین‌کش، بایننس‌کوین، ریپل، ترون، دوج‌کوین، چین‌لینک، کاردانو، میکر، پالیگان (ماتیک)، چیلیز، شیبا، سولانا، دوج‌کوین، کامپاند، شیبا، فانتوم، تورچین، فانتوم، آربیتروم، آپتوس، تن‌کوین و سویی این قابلیت را دارند و هر روز هم به تعداد این بازارها اضافه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.