راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارمزد سرویس خرید آسان در صرافی تبدیل، صفر شد / بهبود شفافیت و دسترسی به بازار ارزهای دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال تبدیل در اقدامی در راستای بهبود دسترسی کاربران به بازار ارزهای دیجیتال و توسعه این بازار و همچنین افزایش شفافیت در معامله، کارمزد استفاده از خدمات خرید آسان را به صفر رساند. از این پس کاربران می‌توانند بدون پرداخت کارمزد و با یک کلیک رمزارز دلخواه خود را خریداری کنند یا به فروش برسانند. همچنین با استفاده از این قابلیت می‌توان رمزارز دلخواه را به‌سرعت به رمزارز دیگر تبدیل کرد.

یکی از مشکلات اصلی کاربران صرافی‌های ارزهای دیجیتال، به‌ویژه کاربران مبتدی، خریدوفروش این ارزها در بازارهای معاملاتی پیچیده و زمان‌بر است. این فرآیند ممکن است برای بسیاری از افراد خسته‌کننده باشد. به همین دلیل، قابلیت خرید آسان به‌عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی یک صرافی دیجیتال بسیار ارزشمند است تا کاربران را در این فرآیند یاری کند. با این قابلیت، کاربران فقط با یک دکمه می‌توانند هر نوع ارز دیجیتالی را خریداری کنند یا به فروش برسانند. همچنین با استفاده از این قابلیت می‌توان رمزارز دلخواه را به‌سرعت و آسانی به یک رمز ارز دیگر تبدیل کرد.

یکی از مشکلات خرید آسان برای کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، وجود کارمزدهای بعضاً بالا در این بخش بوده است. صرافی ارز دیجیتال تبدیل با رایگان کردن معامله در این بخش، گام مهمی در برطرف کردن این مشکل برداشته است.

با ارائه خرید آسان بدون کارمزد، صرافی تبدیل به کاربران ارزهای دیجیتال فرصتی منحصر به فرد ارائه می‌دهد. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد بدون نگرانی از هزینه‌های اضافی و کارمزدهای جانبی، به خریدوفروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

بدون کارمزد، کاربران می‌توانند به‌راحتی محاسبه کنند که به چه مقدار از ارز دیجیتال خود دسترسی دارند و هیچ نگرانی‌ای از پیچیدگی‌های محاسباتی به وجود نمی‌آید. این امر به افزایش شفافیت در معاملات و کاهش هرگونه ابهام مرتبط با هزینه‌ها و کارمزدها کمک می‌کند.

حذف کارمزد سرویس خرید آسان به کاربران ارزهای دیجیتال فرصتی منحصر به فرد برای ورود به این بازار بدون هیچ محدودیت مالی ارائه می‌دهد و به تعمیر زمینه برای تجارت و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

لازم به توضیح است که پیش از این کاربران برای تبدیل ارز به تومان و بالعکس، تبدیل ارز به تتر و بالعکس و تبدیل ارز به ارز در صرافی ارز دیجیتال تبدیل به ترتیب ۰.۲۵، ۰.۲ و ۰.۳ درصد کارمزد پرداخت می‌کردند.

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    اصلا صفر نشده با قیمت بالاتر بهتون می فروشن تیتر زدن فقط کارمزد صفر ،کافیه فقط دقت کنید متوجه میشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.