راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدل جدید همکاری یوآیدی با کسب‌وکارها / تضمین نرخ تبدیل بالای 80 درصد در احراز هویت دیجیتال

یوآیدی شرکت فعال در حوزه احراز هویت تصویری و دیجیتال، به منظور تأمین رضایت بیشتر مشتریان خود، مدل همکاری جدیدی بر اساس عملکرد سرویس احراز هویت خود ارائه کرد.

در مدل همکاری جدید، یوآیدی به پشتوانه تجربه عملیاتی بالای پنج میلیون احراز هویت موفق در سامانه‌های مختلف و با توجه به عملکرد سرویس خود در محیط‌های عملیاتی گوناگون، خروجی عملکرد خود را تضمین می‌دهد. یوآیدی تضمین می‌دهد که حداقل 80 درصد کاربران ورودی به فرآیند احراز هویت یوآیدی، این فرآیند را به صورت کامل انجام می‌دهند.


یوآیدی تضمین نرخ تبدیل 80درصدی را چگونه محقق می‌کند؟


  • صحت‌سنجی آنلاین اطلاعات واردشده

یوآیدی ابتدا اطلاعات واردشده توسط کاربر را در مرحله‌ای به نام صحت‌سنجی آنلاین بررسی می‌کند. در این مرحله، اطلاعات ارائه‌شده توسط کاربر با بانک‌های اطلاعات دولتی از جمله سازمان ثبت احوال به صورت آنلاین مطابقت داده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که این اطلاعات معتبر و صحیح هستند.

  • استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی تشخیص زنده بودن تصویر

تحلیل زنده بودن کاربر به‌صورت آنلاین و در لحظه، با الگوریتم‌های هوش مصنوعی Liveness Dtection، باعث می‌شود فرآیند احراز هویت به‌صورت خودکار انجام شود و کاربر هنگام طی مراحل احراز هویت در زمان خود صرفه‌جویی کند. این الگوریتم‌ها به وسیله تحلیل ویدئو یا عکسی که توسط کاربر ارسال می‌شود، تشخیص می‌دهند که آیا این تصویر زنده است یا خیر. علاوه بر آن، دقت بالای این الگوریتم از جعل هویت نیز جلوگیری می‌کند.

  • استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی تطابق چهره

پس از بررسی زنده بودن کاربر، تطبیق چهره زنده کاربر با چهره ثبت‌شده آن در پایگاه داده اطلاعاتی ذخیره‌شده نیز به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. یوآیدی بدین منظور از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تطابق چهره استفاده می‌کند. این الگوریتم‌ها با تحلیل و مقایسه ویژگی‌های چهره در تصویر ارسالی توسط کاربر با تصاویری که در دیتابیس اطلاعاتی ذخیره شده‌اند، تطابق داده می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که این تصویر مربوط به همان فرد است.

  • پشتیبانی و همراهی با کاربران برای رفع مشکلات

یوآیدی در مدل همکاری جدید خود، با رصد مسائل احتمالی کاربران نهایی احراز هویت‌کننده، در کنار آنهاست و کمک می‌کند فرآیند احراز هویت را به‌صورت کامل انجام دهند.

به این ترتیب، پلتفرم احراز هویت یوآیدی با استفاده از این فناوری‌ها، بدون نیاز به نیروی انسانی و اتلاف وقت و هزینه می‌تواند فرآیند احراز هویت را به‌صورت دقیق و امن و در کوتاه‌ترین زمان یعنی کمتر از سه دقیقه انجام دهد. این موارد باعث می‌شود کاربر بدون حداقل درگیری، فرآیند احراز هویت را به پایان برساند.


مزیت‌های مدل جدید همکاری یوآیدی برای کسب‌وکارها


  • کاهش زمان پیاده‌سازی سرویس توسط مشتری

با توجه به اینکه یوآیدی نتیجه عملکرد سرویس خود را در قالب PWA تضمین می‌کند و در این قالب، فرآیند احراز هویت با توجه به نیاز کسب‌وکارها، چگونگی تعامل کاربران نهایی با سرویس و عملکرد الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود طراحی شده است، مشتریان به منظور پیاده‌سازی آن درگیر طراحی فرآیند نخواهند بود؛ مگر اینکه به‌صورت سفارشی‌سازی‌شده بخواهند مرحله‌ای حذف یا اضافه شود.

این مورد نیز توسط یوآیدی به‌سرعت انجام می‌شود. بر این اساس، زمان پیاده‌سازی برای مشتری و تست عملکردی آن، به کمتر از سه روز کاری نیاز دارد.

  • بهره‌مندی از تجربه عملیاتی یوآیدی

یوآیدی به پشتوانه بیش از پنج میلیون احراز هویت موفق در کسب‌وکارهای مختلف، با تعامل و رفتار کاربران نسبت به احراز هویت آگاهی دارد و این تجربه به طراحی این مدل جدید کمک کرده است.

  • تأمین منافع هرچه بیشتر کسب‌وکارها

با توجه به اینکه یوآیدی در مدل همکاری جدید خود، تعرفه‌گذاری سرویس احراز هویت را بر اساس تضمین ارائه‌شده و نتیجه عملکرد آن انجام داده است، موفقیت هرچه بیشتر یوآیدی در این تضمین، ضامن رضایت مشتری نیز خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند برای استفاده از خدمات یوآیدی به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۳۲۹۰ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.