راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سه ارز جدید به رمزینکس اضافه شد / شبکه‌های اجتماعی و دیفای؛ موضوع اصلی رمزارزهای جدید رمزینکس

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس ارزهای جدید خود را معرفی کرد. این ارزها شامل اسپراکس SPA، سایبرکانکت CYBER و آرخام ARKM هستند.

به گزارش روابط عمومی رمزینکس، سه ارز به رمزینکس اضافه شده‌اند که موضوعات مختلفی از جمله دیفای و شبکه‌های اجتماعی را در بر می‌گیرند. در ادامه این رمزارزها معرفی شده‌اند.

  • اسپراکس

اسپراکس یک تیم توسعه‌دهنده اوپن‌سورس است که روی تولید محصولات نرم‌افزاری روی پروتکل اسپراکس کار می‌کند. محور اصلی اسپراکس، توکن حاکمیتی آن یعنی SPA است.

به طور کلی اسپراکس یک شرکت زیرساخت بلاکچین معرفی می‌شود. این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۹ تأسیس شد و توانست با استفاده از توکن اختصاصی مجموعه‌ای از برنامه‌های DeFi را بسازد. ارز SPA بر اساس استاندارد ERC20 اتریوم فعالیت می‌کند و امنیت آن نیز توسط شبکه اتریوم تضمین می‌شود.

کارمزدهای برداشت براساس کارمزدهای جهانی شبکه‌ بلاکچین رمزارزها محاسبه شده است. حداکثر کارمزد انتقال ارز دیجیتال اسپراکس به کیف پول، 0.07 اسپراکس است. میزان کارمزد برداشت ارز دیجیتال با توجه به حجم مبادلات و میزان ترافیک متغیر است.

  • سایبرکانکت

سایبرکانکت (Cyber Connect) یک شبکه اجتماعی وب ۳ است که این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا برنامه‌های اجتماعی خودشان را بسازند و به کاربران امکان داشتن هویت دیجیتال، محتوا، ارتباط و تعامل را می‌دهد.

سایبرکانکت به دنبال غیرمتمرکز کردن شبکه‌های اجتماعی موجود است. این ارز برای سازندگان، انعطاف‌پذیری را در کسب درآمد از محتوا و ایجاد انجمن‌ها بر اساس شرایط‌ آنها مهیا می‌کند. با استفاده از سایبرکانکت، فعالان شبکه‌های اجتماعی بدون تکیه بر انگیزه‌های معیوب پلتفرم‌های متمرکز، می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند کلکسیون‌های دیجیتال برای جذب طرفداران استفاده کنند.

سایبر (CYBER)، توکن حاکمیتی این پروژه است و به کاربران اجازه می‌دهد تا توانایی رأی دادن و شرکت در تصمیم‌گیری و توسعه را داشته باشند.

کارمزدهای برداشت این توکن براساس کارمزدهای جهانی شبکه‌ بلاکچین رمزارزها محاسبه شده است. حداکثر کارمزد انتقال ارز دیجیتال سایبرکانکت به کیف پول، 40 سایبرکانکت است.

  • آرخام

آرخام Arkham یک پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین است که از هوش مصنوعی برای بی‌نام کردن بلاکچین و داده‌های روی زنجیره استفاده می‌کند.

پلتفرم Arkham را می‌توان برای اهداف مختلفی مانند ردیابی وجوه دزدیده‌شده، شناسایی کلاهبرداران، تأیید طرف مقابل، حسابرسی تراکنش‌ها، بررسی هک‌ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار داد. Arkham ادعا می‌کند که پلتفرم آن می‌تواند با تشویق تحقیقات روی زنجیره به مبارزه با گسترش جرائم و کلاهبرداری‌های رمزنگاری کمک کند.

توکن آرخام با نماد اختصاری ARKM در حال حاضر با ارزش بازار حدود 63 میلیون دلار، در رتبه 312 بازار قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.