راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آشنایی با حساب‌های رسمی بلو در شبکه‌های اجتماعی / تمام سرویس‌ها پیرو قوانین نهاد‌‌های قانون‌گذاری هستند

بلو، استارتاپ حوزه نئوبانک ایران که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده، طی این مدت با ارائه خدماتی کاملاً آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته سطح جدیدی از خدمات بانکی را به کاربران خود ارائه دهد. باز کردن رایگان حساب بانکی، سرویس بلوجونیور (حساب بانکی مخصوص کودکان هفت تا ۱۴ساله)، ارائه وام سریع و آسان (در کمتر از ۱۰ دقیقه) و انتقال و پرداخت خودکار بخشی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که تاکنون در دسترس کاربران بلو قرار گرفته است.

این نئوبانک تمامی خدمات و سرویس‌های خود را براساس قوانین نهاد‌‌های قانون‌گذار (رگولاتور) تنظیم و طراحی کرده و مانند تمامی بانک‌های کشور در مواردی مانند نرخ سود سپرده، نرخ سود وام‌ها و… تابع مقررات مصوب و تعیین‌شده بانک مرکزی است.

براین اساس هرگونه خبر یا وعده‌ای مبنی بر ارائه سود روزانه سپرده‌های بانکی با عددهایی خارج از مصوبه بانک‌ مرکزی، غیرقانونی و فاقد اعتبار است. براساس اعلام این نئوبانک، تمامی اخبار و اطلاعات در مورد بلوبانک سامان اعم از برگزاری کمپین‌ها، ارائه سرویس‌های جدید و… تنها از طریق وب‌سایت یا کانال‌های رسمی بلو در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

دسترسی به بلو در شبکه‌های‌ اجتماعی اینستاگرام و توییتر در آدرس blubank_com در دسترس است. برای کسب‌ اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توان به وب‌سایت این بانک مراجعه کرد.

روابط عمومی بلوبانک سامان نیز اعلام کرده در صورت داشتن پرسش در مورد خدمات و سرویس‌های این نئوبانک، می‌توان از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت آن در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هفت روز هفته از طریق تماس تلفنی، چت یا گفت‌وگوی آنلاین به کارشناسان بخش پشتیبانی (بلولاین) متصل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.