راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نوبیتکس رویداد «دیفای دی» برگزار می‌کند / رونمایی از دو محصول جدید در حوزه دیفای

پلتفرم تبادل رمزارز نوبیتکس رویدادی با عنوان «دیفای دی» سی‌ام مردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن با حضور فعالان رمزارز، بلاکچین و اقتصاد دیجیتال برگزار می‌کند و در جریان رویداد دیفای‌دی از دو محصول جدید این پلتفرم در حوزه دیفای رونمایی می‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی نوبیتکس، عرضه این دو محصول، گام بزرگی در جهت توسعه صنعت مالی غیرمتمرکز است و به این ترتیب دسترسی کاربران ایرانی به فناوری‌های نوین مالی جهان فراهم می‌شود.

رویداد دیفای دی سی‌ام مرداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن با حضور اعضای کامیونیتی بلاکچین و رمزارز، فعالان اقتصاد دیجیتال، مدیران شرکت‌ها و رسانه‌ها برگزار می‌شود. پس از رونمایی از این محصولات، برنامه‌نویسان ایرانی بدون دغدغه و محدودیت‌های بین‌المللی، می‌توانند با راه‌اندازی پروژه‌های دیفای، برنامه‌های غیرمتمرکز یا Dapps راه‌اندازی کنند و ضمن کسب درآمد، امکان استفاده از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز را برای هموطنان خود فراهم کنند.

هدف نوبیتکس همواره توسعه صنعت بلاکچین در ایران و ایجاد بستری برای ورود بدون نگرانی کاربران ایرانی و استفاده آنها از خدمات این صنعت است.

نوبیتکس هم‌زمان با رونمایی از این دو محصول در دیفای دی، ایونت هکاتون را برای حمایت از پروژه‌های ایرانی حوزه دیفای با دعوت از برنامه‌نویسان بلاکچینی و غیربلاکچینی برگزار می‌کند که اطلاعات آن در شبکه‌های اجتماعی نوبیتکس منتشر خواهد شد.  

منبع نوبیتکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.