راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پورپزشک از ارائه تسهیلات ویژه پادرو به فروشگاه‌های اینستاگرامی خبر داد / اشتراک فروشگاه‌ساز پادروشاپ رایگان شد

پادرو با هدف کمک به رشد و فروش بهتر فروشگاه‌های اینستاگرامی و کسب‌وکارهای کوچک در بستر اینترنت، سرویس فروشگاه‌ساز پادروشاپ را رایگان کرد. در این طرح همه فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند از خدمات پایه پادروشاپ برای ساخت ویترین، ارسال سفارش‌ها و درگاه پرداخت امن و ساده بدون پرداخت هزینه استفاده کنند.

طرح اشتراک رایگان پادروشاپ به‌منظور توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک بعد از دوران رکود طولانی در بازار آنلاین راه‌اندازی شده و به همه کسب‌وکارها این فرصت را می‌دهد تا بتوانند از خدمات بهتری برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

به گفته پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو همه کسب‌وکارهای کوچک و متوسطی که از خدمات پادروشاپ استفاده می‌کنند می‌توانند از این امکان ويژه برخوردار باشند. با طرح پایه پادروشاپ امکان استفاده از خدمات لجستیک که یکی از ضروری‌ترین نیازهای کسب‌وکارهای آنلاین است برای همه کسب‌وکارها فراهم می‌شود.


کمک به کسب‌وکارهای مستعد رشد


او انگیزه پادرو برای فراهم کردن این تسهیلات را کمک به کسب‌وکارهای مستعد برای رشد و افزایش فروش اعلام کرد و گفت: «قطعاً توسعه، رشد و تاب‌آوری بیشتر فروشگاه‌های اینستاگرامی که از ذی‌نفعان اصلی پادروشاپ به حساب می‌آیند، یکی از اهداف جدی ماست. این‌ موضوع به رشد پادروشاپ و شکل‌گیری گروهی از کسب‌وکارهای قوی و باثبات می‌انجامد. کمک به ثبات کسب‌وکارهای کوچک که از خدمات پادرو استفاده می‌کنند، در نهایت رشد و ثبات پادرو را تقویت خواهد کرد.»

به گفته پورپزشک، طرح اشتراک رایگان پادروشاپ می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک که سفارش‌های اندکی دارند کمک کند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهند یا برای کارآفرینانی که در نقطه آغازین مسیر کسب‌وکار خود هستند، کمکی باشد تا برای ارسال مرسولات خود دغدغه لجستیک نداشته باشند و در نهایت بر رشد و توسعه کسب‌وکارشان متمرکز باشند.

پادرو به‌عنوان حامی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طرح‌های متعددی برای کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارها؛ به‌ویژه کسب‌وکارهای کوچک شکل‌گرفته در شبکه‌های اجتماعی تدارک دیده است. ارائه اشتراک رایگان و خدمات ویژه برای توسعه در بخش آفلاین از جمله امکاناتی است که پادرو در نظر دارد تا پایان تابستان در اختیار فروشگاه‌های کوچک قرار دهد.

این شرکت در واقع ارائه‌دهنده خدمات زیرساختی برای توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در فضای آنلاین است و علاوه بر ارائه امکانات ويژه لجستیک و ارسال سفارش‌ها، خدمات پرداخت و مدیریت سفارش را برای فروشگاه‌های کوچک و متوسط در شبکه‌های اجتماعی و فضای آنلاین فراهم کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.