راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در اطلاعیه کدال تپسی اعلام شد / شورای رقابت رویه ضدرقابتی اسنپ را تأیید کرد

در اطلاعیه شرکت تپسی در کدال بورس آمده که «هیئت تجدید نظر شورای رقابت در رأی قطعی، رویه ضدرقابتی اسنپ در استفاده از هزار سیم‌کارت ایرانسل و ساخت حساب‌های کاربری به‌عنوان کاربر مسافر در سامانه شرکت تپسی را تأیید کرده است.»

در اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال بورس آمده است: «به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند، با رأی قطعی هیئت تجدید نظر شورای رقابت، رويه ضدرقابتی اسنپ توسط اين شورا تأیید شد.»

در فروردین‌ماه امسال با شکایت تپسی از اسنپ، شورای رقابت شرکت اسنپ را به دلیل استفاده از هزار سیم‌کارت ایرانسل و ساخت حساب‌های کاربری به‌عنوان کاربر مسافر در سامانه شرکت تپسی و دسترسی به اطلاعات تماس حدود ۱۴ هزار راننده شرکت تپسی از طریق ارسال درخواست سفر، به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرده و دستور توقف رویه ضدرقابتی مذکور را صادر کرد.

به دنبال اعلام این رأی، شرکت اسنپ اعلام کرد که درخواست تجدید نظر را به شورای رقابت ارائه داده و منتظر بررسی هیئت تجدید نظر است. حالا بر اساس افشای شرکت تپسی در کدال بورس، هیئت تجدید نظر شورای رقابت در رأی قطعی خود، رویه ضدرقابتی شرکت اسنپ را تأیید کرده است.

طبق این گزارش، شکایت تپسی از اسنپ، به اقدامات این شرکت در آذر و دی‌ماه 1398 برمی‌گردد. زمانی که این شرکت با در اختیار گرفتن هزار سیم‌کارت ایرانسل و ساخت حساب‌های کاربری جعلی در اپلیکیشن تپسی، اقدام به درخواست سفر و لغو آن می‌کرده و از این طریق، به اطلاعات تماس ۱۴ هزار راننده این شرکت دست پیدا کرده و آنها را به فعالیت با شرکت اسنپ ترغیب کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.