راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید کیف توکن ققنوس منتشر شد / تغییرات کیف توکن ققنوس

شرکت ققنوس که یکی از فعالیت‌های آن در خصوص توکنایز کردن دارایی‌های باارزشی چون طلا، الماس و ملک است، در راستای بهبود تجربه کاربری، از نسخه جدید کیف توکن خود رونمایی کرد. در نسخه جدید علاوه‌ بر بهبود رابط کاربری، ویژگی جدیدی نیز براساس نظرات و پیشنهادات کاربران اضافه شده است.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت ققنوس، تغییرات ظاهری ایجادشده در کیف توکن، اولین به‌روزرسانی رخ‌‌داده در این نسخه است. این تغییر، باعث ایجاد ظاهری جدید در اپلیکیشن ققنوس شده و به‌روزرسانی گرافیک و چیدمان صفحه‌ها، دسترسی آسان‌تری برای کاربران رقم زده است.

کدخوان در اپلیکیشن ققنوس برای اسکن QR کد بازیابی حساب کاربری یا نقل‌وانتقال توکن‌ها به حساب‌های دیگر کاربرد دارد که در نسخه جدید، با توجه به کاربردی‌بودن کدخوان، پایین صفحه اصلی کیف توکن قرار گرفته است. 

یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران تصمیم‌گیری خرید یا فروش بر اساس نمودار تغییرات قیمت در بازه‌های زمانی مختلف است؛ ققنوس در نسخه جدید خود نمودار وضعیت دارایی را در صفحه هر کدام از توکن‌ها اضافه کرده و کاربران از این پس می‌توانند با استفاده از این نمودارها تصمیم به سرمایه‌گذاری بگیرند.

در نسخه جدید کیف توکن ققنوس، یک ویژگی جدید نیز اضافه شده که از این‌ پس با پرداخت آنی و ریالی، می‌توان کیف توکن را شارژ کرد؛ برخلاف نسخه قبل که شارژ کیف توکن مستقیماً از طریق خرید توکن اتفاق می‌افتاد. این ویژگی جدید باعث سرعت در تراکنش‌ها و راحتی کاربران خواهد شد.

اپلیکیشن ققنوس در دو نسخه اندروید و PWA در دسترس است و کاربران ققنوس می‌توانند با استفاده از لینک به‌روزرسانی کیف توکن ققنوس، اپلیکیشن خود را به‌روز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.