راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محصول جدید پرداخت الکترونیک پاسارگاد معرفی شد / شناسه‌دارکردن پرداخت‌ها با سامانه ستا

سامانه صدور و تسویه الکترونیکی «ستا»، جدیدترین محصول پرداخت الکترونیک پاسارگاد، برای شناسه‌دار کردن پرداخت‌هاست. این سامانه با هدف رفع مشکل مجهول بودن پرداختی‌ها و ایجاد راه‌حلی برای رصد آنها، به سازمان‌ها، مدیران ساختمان‌ها و تمامی مجموعه‌هایی که مطالبات مالی دارند، امکان صدور انواع قبض و مدیریت فرایند صدور تا پرداخت را می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، به کمک این سامانه، افراد می‌توانند مشتریان خود را در سامانه تعریف کنند، برای هر مشتری قبض مربوط به بدهی که متشکل از شناسه قبض و شناسه پرداخت است تعریف کنند و به کمک پنل پیامکی، اطلاع‌رسانی به تمامی افراد ثبت‌شده در سامانه را تسهیل کنند.

پس از پرداخت، مبلغ واریزشده ۲۴ ساعت بعد (یک روز کاری بعد) با سازمان تسویه می‌شود و هر پرداخت دو شناسه به همراه خواهد داشت که شناسایی و ردیابی آن را در آینده تسهیل می‌کند.

ستا، امکانات متنوعی نظیر شناسایی پرداخت‌کننده، زمان و علت پرداخت، گزارش مفصل و پردازش پرداختی‌ها دارد که باعث کاهش هزینه‌های سازمان‌ها با توجه به کم کردن هزینه‌های جمع‌آوری مطالبات و حسابرسی و تسویه‌های منظم روزانه می‌شود.

همچنین با وجود شبکه پرداخت گسترده در کانال‌های مختلف غیرحضوری ازجمله اینترنت و اپلیکیشن‌ها و حضوری مانند دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروشگاهی به ارائه خدمات پرداخت قبض در بستر امن بانک و شبکه شاپرک می‌پردازد.

ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی، مدارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، مؤسسات خیریه، صندوق‌های قرض‌الحسنه و فروشندگان کالاهای قسطی ازجمله مشتریان این سامانه هستند که ‌می‌توانند درخواست پنل سامانه قبوض و مدیریت وضعیت پرداختی‌ها را در سایت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ثبت کنند همچنین سازمان‌ها می‌توانند با دریافت ای‌پی‌آی‌ سامانه ستا و اضافه کردن آن به سرویس‌ها و پنل‌های فعلی خود، از امکانات این سامانه بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.