راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بهسازان ملت درباره حضور هلدینگ مادر در همایش عصر دیجیتال توضیح داد / معرفی محصولات بانکی و مبتنی بر هوش مصنوعی

نیلوفر نادری / همایش «فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال» در برج میلاد در حال برگزاری است. این همایش در کنار ارائه محتوا و سخنرانی، یک بخش نمایشگاهی با حضور چند غرفه نیز دارد. هلدینگ بهسازان فردا هم به‌عنوان حامی این همایش، همراه با زیرمجموعه‌های خود در این نمایشگاه حاضر است و هر کدام محصولات خاص خود را معرفی می‌کنند. به گفته محمد صادقی، مدیرعامل بهسازان ملت، دو زیرمجموعه هلدینگ بهسازان فردا یعنی بهسازان ملت و شقایق با دو محصول بانکداری باز و مگابانک به این همایش آمده‌اند و سایر زیرمجموعه‌ها نیز محصولاتی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کرده‌اند.


فرصتی برای دیده شدن


بنا بر صحبت‌های محمد صادقی، مدیرعامل بهسازان ملت، ۱۴۰۲ تاکنون سال برگزاری رویداد و نمایشگاه بوده که نشان از برپایی دوباره دورهمی‌های کسب‌وکاری دارد که به واسطه کرونا از یکدیگر بی‌خبر بودند: «حامیان این همایش، از حرفه‌ای‌ترین‌ها هستند و فضا به گونه‌ای است که هر کسب‌وکار موفقی می‌خواهد در آن حضور داشته باشد.»

او در گفت‌وگو با «راه پرداخت» درباره حضور بهسازان فردا در این همایش اظهار کرد: «ما به عنوان شرکتی که در شاخه خدمات بانکی مشغول به کار هستیم، تمایل داریم در چنین فضاهایی حاضر شویم تا بتوانیم با مشتریان و مخاطبان خود دیداری حضوری داشته باشیم. مخاطبان این همایش متخصصان اقتصاد دیجیتالی هستند که به اعتبار برگزارکنندگان در اینجا حاضر شده‌اند و جمع شدن‌شان زیر یک سقف به معنای دیده شدن هرچه بیشتر سرویس‌ها و محصولات آنها و همچنین شبکه‌سازی و همکاری برای پروژه‌های آتی است.»


ارائه دو محصول مگابانک و بانکداری باز


صادقی با یادآوری اینکه بهسازان فردا زیرمجموعه هلدینگ بهسازان ملت است، گفت: «مجموعه‌شرکت‌های ما در این همایش حضور دارند و هر یک محصولات خاص خود را آورده‌اند؛ بهسازان ملت و شقایق با دو محصول بانکداری باز و مگابانک به این همایش آمده‌اند و سایر زیرمجموعه‌هایمان نیز محصولاتی دارند که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.»

او بیان کرد که فعالان اقتصاد دیجیتال کشور باید از چنین بسترهایی استفاده کنند تا با مشارکت و تبادل دانش و اطلاعات خود، به پیوستن ایران به گفتمان تحول دیجیتال کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.