راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

الزام پرداخت عوارض آزادراهی برای خرید بیمه شخص ثالث / ازکی عوارض کاربران را پرداخت می‌کند

کاربران ازکی می‌توانند همزمان با خرید یا تمدید بیمه شخص ثالث، بدهی عوارض آزادراهی خود را از طریق این پلتفرم پرداخت کنند.

به گزارش روابط عمومی ازکی، این شرکت در اقدامی عوارض آزادراهی کاربرانی که قصد خرید یا تمدید بیمه شخص ثالث از سایت ازکی دات کام دارند را پرداخت می‌کند.

برخی رانندگان ممکن است به دلیل بدهی عوارض آزادراهی خود، تمدید یا خرید بیمه‌نامه شخص ثالث خود را به تعویق بیاندازند که این امر، خطرات و ریسک‌های زیادی را به همراه دارد. از این رو شرکت ازکی تصمیم دارد با پرداخت عوارض بزرگراهی کاربران، به سهم خود در کاهش خطرهای احتمالی نقش داشته باشد.

کاربران برای استفاده از این فرصت کافی است مانند گذشته وارد سایت ازکی شده و بیمه مورد نظر خود را مقایسه و انتخاب کنند.

اگر فردی بدهی آزادراهی داشته باشد، پس از اتمام مراحل و در زمان پرداخت هزینه بیمه‌نامه شخص ثالث، میزان بدهی عوارض آزادراهی او نمایش داده شده و به صورت خودکار پرداخت می‌شود. لازم به توضیح است این امکان هم برای کاربرانی که قصد خرید بیمه به صورت قسطی و هم نقدی دارند، فراهم است.

هفته گذشته بیمه مرکزی در بخشنامه‌ای اعلام کرد که از تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۲،‌ بدون پرداخت عوارض آزادراهی نمی‌توان بیمه شخص ثالث را تمدید و یا خریداری کرد؛ و در صورت عدم پرداخت عوارض بزرگراه، هیچکدام از شرکت‌های بیمه نمی‌توانند بیمه شخص ثالث برای مشتریان صادر کنند.

منبع روابط عمومی ازکی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.