راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال برگزار می‌شود

گروه توسن با همکاری دانشگاه شریف ۲۵ و ۲۶ تیرماه اولین رویداد فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال را در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد کرد.

این همایش به شناخت چالش‌ها، راهکارها و نیازهای کسب‌وکارها در بازارهای جدید می‌پردازد و مخاطبان و حاضران اصلی این رویداد سیاستگذاران و تصمیم‌سازان نهادهای حاکمیتی، صاحبان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، اساتید دانشگاه، بنیان‌گذاران پلتفرم‌ها و استارتاپ‌های دیجیتالی و مدیران و توسعه‌دهندگان شرکت‌های فناوری خواهند بود.

ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌واردهای دیجیتال، شرکت‌های فن‌آور، رگولاتور و محققان از اهداف اصلی برگزاری این همایش است.

در اولین روز همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال پنج پنل و روز دوم، هفت پنل اجرا می‌شود که در مجموع این نشست‌ها در شش محور اصلی؛ صنعت مالی، پیشران فرصت‌آفرینی؛ پلتفرم‌های دیجیتال در ایران؛ جامعه و شهروند دیجیتال؛ راهکارهای دیجیتال در پاسخ به چالش‌های ملی؛ فرصت‌‌‌آفرینی برای بازیگران سنتی؛ روندهای تحول‌آفرین مبتنی بر فناوری برگزار می‌شوند.

این همایش با حضور سخنرانانی چون؛ فرهاد نیلی، محمدرضا فرزین،‌ کیوان جامه بزرگ، فرزین فردیس، میلاد منشی‌پور، آرش بابایی، علیرضا بلگوری، ولی‌اله فاطمی، مجید بهزادپور، ژوبین علاقبند،‌ امیر ناظمی، رضا نعناکار، محمد مظاهری، مجید نیلی احمدآبادی، حسین سلاح‌ورزی، شهاب جوانمردی و…. برگزار می‌شود.

گروه توسن از کلیه بانک‌ها، شرکت‌ها، پلتفرم‌ها و صاحبان کسب‌و‌کارها دعوت می‌کند تا اگر محصول یا محصولاتی مرتبط با ارتقای سبک زندگی و بهبود فضای کسب‌و‌کار در عصر دیجیتال دارند با شرکت در این نمایشگاه مخاطبان خود را در جریان آخرین محصولات و دستاوردهای خود قرار دهند.

گروه توسن به همراه شرکت‌های زیرمجموعه به‌عنوان حامی اصلی، با رویکرد بانکداری پلتفرمی و محصولات و راهکارهای دیجیتالی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این رویداد حاضر خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش جهت ثبت‌نام انفرادی و گروهی مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.