راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت اعتباری هزینه سفر با دیجی‌پی / همکاری دیجی‌پی و سفرمارکت در حوزه پرداخت اقساطی هزینه‌‌ تور

دو مجموعه دیجی‌پی و سفرمارکت طی یک همکاری، استفاده از اعتبار دیجی‌پی را برای خرید تورهای داخلی و خارجی مسافرتی سفرمارکت فراهم کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، از این پس علاقه‌مندان به سفر و گردشگری، نگرانی کم‌تر برای هزینه‌های سفر خواهند داشت و بخشی از این هزینه‌‌ها، به صورت اقساطی با استفاده از دیجی‌پی قابل پرداخت  خواهد بود.

سفرمارکت سامانه آنلاین و جامع خدمات گردشگری است که خدمات فروش و رزرو بلیت‌، تور، هتل و اقامتگاه داخلی و خارجی را به علاقه‌مندان گردشگری ارائه می‌کند. براساس این همکاری امکان خرید اقساطی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی برای کاربران دیجی‌پی و سفرمارکت فراهم می‌شود.

همچنین متقاضیانی که وام‌های ۱۰ تا ۵۰ ‌میلیون تومانی دیجی‌پی را دریافت می‌کنند، علاوه بر امکان قبلی برای خرید از دیجی‌کالا، مادیران، اتاقک و … از این پس، می‌توانند همه یا بخشی از اعتبار خود را صرف خرید آنلاین تور در وب‌سایت سفرمارکت کنند.

دریافت این اعتبار مانند گذشته پس از انجام مراحل ثبت‌نام و اعتبارسنجی برای متقاضیان فراهم می‌شود و پس از دریافت اعتبار از دیجی‌پی، کاربران می‌توانند، تا سقف وام دریافتی، تورهای مسافرتی سفرمارکت را تهیه و در اقساط ۱۲ ماهه بازپرداخت کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اعتبار از دیجی‌پی و خرید تور مسافرتی از سفرمارکت می‌توانند با ثبت‌نام خرید اقساطی و سپس دریافت تور از سفرمارکت اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.