راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل هلدینگ تفتا به راه‌پرداخت از حضور در الکامپ می‌گوید / حضور برای معرفی خدمات جدید نوآورانه و توسعه شبکه همکاران

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از چهارم تیرماه به مدت پنج‌روز در حال برگزاری است. این نمایشگاه دارای ده سالن است و بیش از 480 شرکت رد آن حضور دارند. یکی از این مجموعه‌ها، تفتا، هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت است. این هلدینگ به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود در سالن 9-8 حاضر شده تا هم از محصولات جدید و نوآورانه خود رونمایی کند و هم سبد خدمات هلدینگ را به نمایش بگذارد.

به گفته محمد فرجود مدیرعامل تفتا، هلدینگ تفتا به‌عنوان بازوی بانک تجارت در زمینه فناوری و نوآوری به همراه گروه شرکت‌های زیرمجموعه خود در الکامپ حاضر شده تا انواع خدمات و محصولات آنها را معرفی کند. بر اساس گفته‌های او، شرکت‌های هلدینگ تفتا، در زمینه‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار، بانکداری باز، یکپارچه‌سازی خدمات مالی، بانکداری دیجیتال، مدیریت داده، توسعه زیرساخت، امنیت سایبری و راهکارهای مدیریت اعتبار وام و به‌طورکلی ارائه خدمات فین‌تکی فعالیت دارند.

در این دوره از نمایشگاه الکامپ بیش از 12 محصول و خدمت توسط تفتا معرفی شده است. فرجود با اشاره به این محصولات توضیح داد که شرکت پرداختی آنها به نام کارت اعتباری ایران کیش از پلتفرمی به نام تی‌بی‌پلاس رونمایی کرده است: «تی‌بی‌پلاس با ایجاد شبکه منحصربه‌فرد، شرایط تسهیل شده‌ای از خرید را در اختیار فروشندگان کالا و خدمات قرار می‌دهد. در این سامانه تأمین‌کنندگان محصول با ایجاد حساب‌های کاربری می‌توانند مشتریان کلان خود را به بانک معرفی و از طریق شعب بانک، امکان دریافت اعتبار جهت خرید اعتباری را برای آنها مهیا کنند.»

فرجود می‌گوید: «ریال دیجیتال و پرداخت بدون کارت هم دو خدمت دیگر ایران کیش است که در الکامپ معرفی شده است. همچنین شرکت سیمرغ متولی سرویس‌های  دیجیتال از پلتفرم بانکداری باز به نام آرک رونمایی کرد و به معرفی باجت پرداخت. در اپلیکیشن باجت امکان افتتاح حساب و دریافت کارت‌بانکی، ارائه آسان و سریع تسهیلات ازدواج و استفاده از BNPL، صدور و ضمانت سفته به‌عنوان وثیقه بدون کاغذبازی فراهم است.

فرجود  در ادامه با اشاره به علل حضور تفتا در الکامپ گفت: «معرفی و نمایش سبد محصولات هلدینگ تفتا و شرکت‌های زیرمجموعه و توسعه شبکه همکاران از اصلی‌ترین علت‌های حضور ما در این نمایشگاه است.» شناسایی همکاران تخصصی و تعامل با سایر شرکت‌های فناوری‌محور از دیگر عواملی بود که فرجود به آن اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.