راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل شرکت معتمد تیس درباره حضور در الکامپ عنوان کرد / نمایشگاه برای ما بستر معرفی دستاوردهای سالانه است

شرکت داده‌پردازی معتمد تیس از ابتدای سال با سهام‌داری دو شرکت انتقال داده‌های آسیاتک و شرکت ساختارهای اطلاع‌رسانی نوین‌گستر (سان) ۱۴۰۱ تاسیس شد و آذر ۱۴۰۱ مجوز شرکت معتمد مالیاتی را از سازمان امور مالیاتی کشور اخذ کرد و حالا این شرکت برای تعامل مستقیم با مودیان و شرکای تجاری در الکامپ 26 حضور پیدا کرده است.

یوسف پناهی مدیرعامل معتمد تیس، مأموریت این شرکت را اتصال به سامانه مؤدیان و اجرای تکلیف قانونی مؤدیان می‌داند: «شرکت برای مشتریان حقوقی و حقیقی برنامه‌های مدونی دارد و برای کلیه مودیان با تمرکز بر ارائه راهکاری مستقل و نوآورانه، ارسال صورت‌حساب الکترونیکی را در نظر گرفته است.»

او ادامه داد: «برای مودیان بدون ERP، نرم‌افزار یا ماژول فروش ما یک داشبورد اختصاصی با روش‌های ارسال فرم تحت وب، مهیا کرده‌ایم و برای مودیان دارای ERP، نرم‌افزار یا ماژول فروش روش‌های متعددی از جمله اتصال مستقیم نرم‌افزارها مالی و کسب‌وکاری به سامانه مودیان، ارسال صورت‌حساب‌های انبوه از طریق  Agent API در نظر داریم. »

یوسف پناهی می‌گوید کسب‌وکار شرکت تیس بر بستر فناوری اطلاعات و در حوزه انتقال امن داده‌های مالیاتی مودیان است. پس قطعاً الکامپ عرصه اول ظهور و حضور ما برای نشان‌دادن دستاوردهای سالانه‌مان محسوب می‌شود.

به گفته یوسف پناهی، این شرکت همچنین قرار است همایش و کارگاه عملی ۳۴۰ نفری برگزار کند. در این همایش یک کارگاه عملی در حوزه ارسال صورت‌حساب الکترونیکی برگزار و در پنل‌هایی درباره مباحث قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان بحث خواهد شد.  تیس یک واسط اتصال برای هلدینگ‌های با تعداد شرکت زیاد دارد و از راهکارهایی برای مشتریان حقیقی رونمایی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.