راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور اپراتور دولت الکترونیک آستان در الکامپ / شناسایی و معرفی سرویس‌های بدنه دولت الکترونیک

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از چهارم تیر با حضور شرکت‌های مختلف در بخش فناوری اطلاعات و اپراتورها از جمله حضور سامانه های تجاری نوآوران توسن؛ آستان در حال برگزاری است. این شرکت به‌عنوان اپراتور مستقل و خصوصی دارای مجوز از سازمان فناوری اطلاعات در غرفه سازمان فناوری اطلاعات واقع در طبقه اول سالن خلیج‌فارس با هدف معرفی خدمات دولت الکترونیک حاضر شده است. 

به گفته نیما خادم‌زاده مدیر فروش شرکت نوآوران توسن، این شرکت با اتکا بر تجربه بیش از ده ساله مجموعه توسن در زمینه ارائه خدمات و سرویس‌های استعلامی دولت الکترونیک فعالیت می‌کند. ماحصل حضور توسن در این ده سال بیش از چهار میلیارد تراکنش در سال بین دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی بوده است. آستان امیدوار است بتواند با بهره‌گیری از این تجربه وظیفه و رسالت برقراری ارتباط میان درگاه عمومی مرکز تبادل اطلاعات دولت موسوم به PGSB را با بخش خصوصی به انجام برساند.

او می‌گوید: «هدف اصلی آستان برای حضور در نمایشگاه الکامپ، معرفی شرکت به فعالان جدید فضای فناوری اطلاعات کشور و همچنین ارائه سرویس‌های جدید درگاه دولت الکترونیک برای تعامل بیشتر با فعالان این حوزه است.»

خادم‌زاده ادامه داد: «قصد داریم نویدبخش این باشیم که با گسترش سرویس‌های استعلامی دولت الکترونیک ، تعاملات اقتصادی در کشور را شفاف‌تر ، کاراتر و دقیق‌تر کنیم.»

مدیر فروش شرکت نوآوران توسن همچنین توضیح داد که سرویس‌های استعلامی از دو منظر قابل بررسی هستند. یکی افزایش امنیت و دومی ایجاد تجربه خوشایند زندگی دیجیتال. احراز و استعلام هویت افراد، در دسته اول جای می‌گیرند و به طور مثال دسترسی  به داده های تجمیع‌شده هویتی برای پر کردن فرم‌های ثبت‌نام سازمانی نمونه‌ تجربه زندگی دیجیتال است.

بر اساس گفته‌های او، آستان یا همان شرکت نوآوران توسن سرویس‌های مذکور را از مبدأ پی‌‌جی‌اس بی به‌واسطه مجوز سازمان فناوری اطلاعات کشور به عنوان اپراتور منتخب آن سازمان، در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.