راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به مناسبت سومین سال فعالیت مزدکس / تحقق آرزوی سرمایه‌گذاری آزاد از طریق توکنیزه‌کردن بر بستر بلاکچین

مزدکس پلتفرم تبادل دارایی‌های دیجیتال روز چهارشنبه، بیست‌و‌چهارم خرداد، سومین سال فعالیت خود را در مسیر ساختن راهکارهای جدید برای سرمایه‌گذاران جشن می‌گیرد. 

این صرافی رمزارز که کار خود را ابتدا با ارائه خدمات سرمایه‌گذاری و معاملات رمزارز به رمزارز شروع کرد، در سال دوم فعالیت خود اقدام به نوآوری در حوزه بازار سرمایه و خلق فرصت سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بورسی به صورت ۲۴ساعته و بدون تعطیلی و محدودیت کرد.

این مسیر که در شروع سال دوم فعالیت مزدکس با توکنیزه کردن پنج صندوق متنوع بورسی آغاز شده بود، در ادامه به امکان سرمایه‌گذاری در ۱۴ صندوق بورسی از انواع مختلف در مزدکس رسید. 

مزدکس که آرزوی ایجاد امکان سرمایه‌گذاری آزاد و روان در دارایی‌های مختلف از طریق توکنیزه کردن آنها بر بستر امن بلاکچین را در سر دارد، دلیل شروع فعالیت در حوزه صندوق‌های ETF بازار سرمایه را پیچیدگی کمتر این دارایی‌ها در معاملات ۲۴ساعته بیان کرده است.

به گفته محمد قاسمی، مدیرعامل مزدکس، ارائه خدمت خریدوفروش ۲۴ساعته صندوق‌ها با موفقیت و بدون مشکل نوسانات قیمتی در ساعات تعطیلی بورس پشت سر گذاشته شده و اولویت بعدی، توسعه این بازار است.

صندوق‌های توکنیزه موجود در مزدکس

صندوق‌های توکنیزه موجود در مزدکس


در ادامه به انواع صندوق‌هایی که در حال حاضر امکان سرمایه‌گذاری ۲۴ساعته آنها در مزدکس فراهم شده می‌پردازیم.

صندوق‌های پشتوانه طلا مانند:

صندوق‌های اهرمی مانند:

صندوق‌های شاخصی و بخشی مانند:

صندوق‌های درآمد ثابت مانند:

و دو صندوق کالایی:

محمد قاسمی همچنین بیان کرده که چشم‌انداز مزدکس برای سال سوم فعالیت خود، تثبیت ارائه این خدمت و گسترش آن به بازار اوراق بدهی و سایر دارایی‌های مالی و کمک به تأمین مالی برای کسب‌وکارها و صنایع است.

منبع رمزارز مدیا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.