راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طراح وب سایت برنامه خوب 2014 کیست؟

این روزها بازی‌های جام جهانی در صدر توجه رسانه‌ها‌ست و تب و تاب مسابقات و حواشی آن، روزهای گرم تابستان را بیش از پیش داغ کرده. علاوه بر پیگیری مستقیم بازی‌ها از طریق تلویزیون، از جاهای دیگری نیز مخاطبان این رویداد جهانی خود را در جریان بازی‌ها قرار داده‌اند. یکی از این جاها سایت 2014 است که نتایج و اخبار مسابقات جام جهانی را ارائه می‌کند.

از بخش‌های اصلی این سایت می‌توان به اخبار، ویدئوهای منتخب و برنامه بازی‌های جام جهانی اشاره کرد. همچنین مخاطبان می‌توانند فیلم، عکس و صوت نیز به این سایت ارسال کنند که دیگر کاربران مشاهده کنند.

حالا که صحبت از وب سایت 2014 شد، بد نیست با طراحان این سایت نیز آشنا شویم که با حوزه فعالیت ما بی‌ربط نیستند.

طراحی، اجرا، و پشتیبانی سایت 2014 را شرکت اَرناتک (بهکاوان نوآور اَرنا)، زیرگروه شرکت‌های فناپ (فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان) بر عهده گرفته است.
طراحی، اجرا، و پشتیبانی سایت 2014 را شرکت اَرناتک (بهکاوان نوآور اَرنا)، زیرگروه شرکت‌های فناپ (فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان) بر عهده گرفته است.

طراحی، اجرا، و پشتیبانی این سایت را شرکت اَرناتک (بهکاوان نوآور اَرنا)، زیرگروه شرکت‌های فناپ (فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان) بر عهده گرفته است. اَرناتک فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرده و به ارائه و تولید محتوا در زمینه تجارت الکترونیک، طراحی و پشتیبانی وب سایت‌های بانکی، طراحی پرتال‌های تولید محتوا، تولید فروشگاه‌های اینترنتی، تولید محتوای فارسی در زمینه فناوری اطلاعات، تولید سیستم‌های اتوماسیون اداری و… می‌پردازد.

از جمله پروژه‌های این شرکت می‌توان به طراحی، اجرا، و پشتیبانی سایت‌های بانک توسعه تعاون و بانک پاسارگاد، و چند سایت فروشگاهی اینترنتی اشاره کرد. این شرکت علاوه بر دیگر امکانات سایت‌های فروشگاهی، سرویس پرداخت آنلاین را همراه با تامین امنیت سایت برای خریداران این فروشگاه‌های اینترنتی فراهم کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.