راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارزهای جدید رمزینکس در نیمه خردادماه / از پروژه‌های غیرمتمرکز تا میم‌‌کوین‌های محبوب

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، ارزهای جدید خود را معرفی کرد. این ارزها شامل توکن‌های آرپانتورک (ARPA)، ریفاندکوین (Refund)، سینتتیکس (Synthetix)، باب (BOB) و دائومیکر (DAO Maker) هستند.

به گزارش روابط عمومی رمزینکس، این پنج ارز در نیمه خردادماه به رمزینکس اضافه شده‌اند و موضوعات مختلفی ازجمله دیفای و میم‌کوین‌ها را در بر می‌گیرند. در ادامه به معرفی این رمزارزها پرداخته شده است.


سینتتیکس (Synthetix)


 سینتتیکس یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که روی بلاکچین اتریوم ساخته شده و ایجاد و تجارت دارایی‌های مصنوعی را امکان‌پذیر می‌کند. این دارایی‌های مصنوعی «Synths» نامیده می‌شوند و می‌توانند در صرافی Synthetix معامله شوند یا به‌عنوان وثیقه برای استقراض سایر ارزهای‌ دیجیتال استفاده شوند. توکن سینتتیکس که با نام SNX نیز شناخته می‌شود، ارز دیجیتال بومی شبکه سینتتیکس است و برای کنترل پروتکل و ارائه وثیقه برای ایجاد دارایی‌های مصنوعی استفاده می‌شود. به طور کلی این توکن نقش مهمی در اکوسیستم سینتتیکس ایفا می‌کند و عملکردهای وثیقه، حاکمیت و پاداش را برای کاربران پلتفرم فراهم می‌کند.


آرپانتورک (ARPA)


آرپاچین، یک شبکه محاسباتی حفظ حریم خصوصی مبتنی بر بلاکچین است که هدف آن فعال کردن اجرای قراردادهای هوشمند خصوصی و به‌اشتراک‌گذاری امن داده‌هاست. این پروژه به دنبال حل مسئله حریم خصوصی داده‌ها در عصر دیجیتال با ارائه بستری است که در آن اطلاعات حساس را می‌توان به طور ایمن پردازش کرد و بدون خطر قرار گرفتن در معرض اشخاص غیرمجاز به اشتراک گذاشت.

آرپاچین (ARPA Chain) از فناوری‌های رمزنگاری پیشرفته مانند محاسبات چندجانبه (MPC) و محاسبات چندجانبه ایمن (SMPC) برای انجام محاسبات پیچیده روی داده‌های رمزگذاری‌شده و در عین حال، حفظ حریم خصوصی طرف‌های درگیر استفاده می‌کند. این امکان به اشتراک‌گذاری امن و کارآمد، داده‌ها را بین چندین طرف بدون افشای هیچ‌گونه اطلاعات حساسی فراهم می‌کند. توکن آرپا (ARPA)، ارز رمزنگاری‌شده بومی شبکه زنجیره ARPA است که برای سهام‌داری، هزینه‌های تراکنش و سایر عملکردهای حاکمیتی در اکوسیستم استفاده می‌شود.


ریفاندکوین (RefundCoin)


ریفاند‌کوین، یک میم‌کوین پرطرفدار در بازار است که پس از رشد انفجاری اخیر خود بسیار محبوب شد. این توکن، روی شبکه اتریوم ساخته شده است. طبق وب‌سایت این توکن، توکن RFD و پروژه مرتبط با آن برای اهداف آموزشی، سرگرمی و تجربی در نظر گرفته شده‌اند. RFD توسط Blur.Eth راه‌اندازی شده که یک نهنگ OG است و کیف پول آن در سراسر توییتر به‌عنوان یک نهنگ برتر شناخته شده است.


دائومیکر (DAO Maker)


  دائومیکر یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که طیف گسترده‌ای از خدمات را به استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که به دنبال جمع‌آوری سرمایه از طریق فروش توکن هستند، ارائه می‌دهد. توکن دائومیکر که با نام DAO نیز شناخته می‌شود، ارز رمزنگاری‌شده بومی پلتفرم دائومیکر است و برای تسهیل جمع‌آوری سرمایه، مدیریت و سایر عملکردها در اکوسیستم استفاده می‌شود. این توکن در رتبه 162 بازار قرار دارد و در رمزینکس روی شبکه اتریوم قابل انتقال است.


باب (BOB)


باب یک ربات هوش مصنوعی در توییتر است که نظر خود را درباره توییت منشن‌شده می‌گوید. توکن باب که از روی میم‌کوین محبوب pepe ساخته شده، یک توکن اتریومی بوده و برای توسعه این ربات به وجود آمده است. این توکن پس از توجه ایلان ماسک به آن رشد قابل توجهی را تجربه کرد. همچنین صرافی باب سواپ نیز که یک صرافی غیرمتمرکز است، یکی دیگر از پلتفرم‌های وابسته به این هوش مصنوعی است.

منبع رمزینکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.