راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی آغاز شد / گردهمایی فعالان بانک، بورس و بیمه با رونمایی از محصولات جدید

نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) ساعت هشت صبح امروز (شانزدهم خردادماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد. در این نمایشگاه شرکت‌ها و فعالان بانک، بورس و بیمه در غرفه‌های مختلف حضور دارند و محصولات جدید خود را ارائه می‌دهند. در کنار آن کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی در فضای باز نمایشگاه در حال برگزاری است.

نمایشگاه فاینکس ساعت ٨ صبح امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه و باز شدن در پنج سالن آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از ٢٠٠ غرفه حضور دارند و مراسم افتتاحیه آن با حضور احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و نمایندگان بخش خصوصی و دولتی در سالن خلیج‌ فارس نمایشگاه برگزار شد.

در غرفه‌های نمایشگاه فاینکس، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و کارگزاری‌های بورس و همچنین نهادهای دولتی نظیر سازمان بورس و اوراق بهادار، وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی حضور دارند.

بانک‌های حاضر در نمایشگاه با ارائه راهکارهای نوین بانکداری دیجیتال، پایانه‌های کارت‌خوان فروشگاهی، درگاه‌های پرداخت اینترنتی، کیف پول‌های متنوع، اپلیکیشن‌های بانکی برای ارائه خدمات آنلاین نظیر پرداخت وام، افتتاح حساب و… در پانزدهمین نمایشگاه فاینکس حضور دارند.

ابزار مدیریت سهام، نرم‌افزار‌های مدیریت سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای هوشمند فعالیت در بازار سرمایه از جمله برنامه‌ها و محصولات شرکت‌های حوزه بورس و اوراق بهادار در نمایشگاه فاینکس است.

ارائه جدیدترین کتاب‌های صنعت مالی، پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و قرعه‌کشی‌های روزانه از برنامه‌های دیگر اولین روز نمایشگاه فاینکس ١۴٠٢ هستند.

مشاهدات «راه پرداخت» نشان می‌دهد با توجه‌ به اینکه پانزدهمین نمایشگاه فاینکس در ساعات اولیه برگزاری است مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته و جمعیت قابل‌ قبولی در حال حاضر در حال بازدید از غرفه‌ها هستند.

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در فضایی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع و با حضور ۲۰۰ مجموعه فعال در حوزه‌های بانک، بیمه و بورس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در غرفه‌های ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۲ از ۱۶ تا ۱۹ خرداد برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.