راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور ارتباط فردا در سمینار تخصصی مالیاتی صنفی

در سمینار تخصصی مالیاتی صنفی که روز یکشنبه هفتم خرداد در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، نمایندگان اصناف مختلف از جمله رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و کافه‌ها با مشاوران برجسته اداره کل امور مالیاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ارتباط فردا،
قوانین، مقررات و چالش‌های مالیاتی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این سمینار مطرح شد و شرکت‌کنندگان مختلف، در پی یافتن راهکارهایی برای رفع مسائل مرتبط با آن، به گفت‌وگو نشستند.

امید آقاجانی، مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباط فردا به‌عنوان نماینده مجموعه بانک آینده در این سمینار حضور داشت و در سخنرانی خود به تعریف خدمات و ارائه راهکارهایی پرداخت که راهگشای چالش‌های مطروحه از طرف اعضای جلسه بود. راهکارهایی از قبیل اتصال مستقیم نسل جدید کارت‌خوان‌های اندرویدی بانک آینده به سامانه جامع مالیاتی کشور، اتصال گزارش دستگاه کارت‌خوان به اپلیکیشن «آبانک»، ارائه درگاه پرداخت اینترنتی هوشمند و قابلیت پس دادن کالا و بازگشت وجه.


آقاجانی در ادامه از «ایران‌کارت» به‌عنوان پیشروترین خدمت قابل ارائه به اصناف یاد کرد و ادامه داد: «ایران‌کارت یک کارت متصل به حساب بانکی است که علاوه بر دارا بودن تمامی قابلیت‌های یک کارت بانکی، خدماتی بازی‌گونه‌سازی‌شده (Gamified Services) را برای برندسازی و ایجاد وفاداری در مشتریان ارائه می‌کند. تخفیف از نوع برگشت نقدی (Cashback) که برای اولین‌بار در شبکه بانکی کشور توسط ایران‌کارت ارائه شده، بر اساس امتیازهای دریافتی ارتقا می‌یابد و دارندگان ایران‌کارت در سطوح بالاتر، خدماتی اختصاصی مانند ترنسفر فرودگاه امام خمینی(ره)، لانژ فرودگاهی و هدایای مناسبتی دریافت می‌کنند.»

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباط فردا در پایان از اعضای اصناف دعوت کرد تا با دریافت پذیرندگی ایران‌کارت، خدماتی خاص برای مشتریان‌شان تعریف کنند و از این طریق، جایگاه فروشگاه و برند خود را در بین رقبا تمایز دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.