راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ترکیب هیئت نمایندگان اتاق تهران با یک کرسی خالی نهایی شد / حضور فعالان آی‌تی و بانکی در هیئت نمایندگان

وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، اسامی ۱۵ نماینده هیئت نمایندگان اتاق تهران را اعلام کرد.

پیش از این چهار نماینده از پنج نماینده دیگر دولت توسط وزارت جهاد کشاورزی اعلام شده بودند و بعد از تکمیل فهرست هیئت نمایندگان اتاق تهران بناست که اولین جلسه این هیئت سه‌شنبه دوم خردادماه با ۱۹ نماینده دولت برگزار شود.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور اسفندماه سال گذشته برگزار و نتایج انتخابات اعلام شد. طی این انتخابات 40 نماینده بخش خصوصی در هیئت نمایندگان مشخص شدند.

هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران شامل ۶۰ نماینده است که ۴۰ نماینده آن از بخش خصوصی و ۲۰ نماینده آن از طرف دولت انتخاب می‌شود.

در میان اسامی برگزیدگان انتخابات اتاق تهران نام چند فعال صنف فناوری اطلاعات از جمله شهاب جوانمردی، فرزین فردیس و افشین کلاهی به چشم می‌خورد. گفتنی است که این انتخابات با یک تأخیر 10روزه برگزار شد که دبیر انجمن نظارت بر انتخابات در مصاحبه‌ای دلیل این تأخیر را کثرت اعتراض‌ها و مستندات ابرازی نامزدهای انتخاباتی و ضرورت بررسی دقیق آنها برای حفظ حقوق داوطلبان عنوان کرد.

بعد از برگزاری دهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در اسفندماه سال گذشته انتخابات هیئت‌رئیسه اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.