راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزیده شدن شرکت دادفلامینگو در فینوتکس 2023 به عنوان تأثیرگذارترین نهاد حوزه ارزش‌گذاری

شرکت دادفلامینگو در نخستین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) سال ۱۴۰۲، به عنوان برترین نهاد تأثیرگذار در بخش اعتبارافزا، ارزش‌گذاری و تأمین مالی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان کشور برگزیده شد.

رویداد فینوتکس از روز ۱۹ ادیبهشت ماه همزمان با رویداد اینوتکس ۲۰۲۳در پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد و طی آن از نهادهای مالی برتر و اثرگذار در اکوسیتم تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کشور تقدیر به عمل آمد.

برگزیدگان این رویداد در بخش‌های مختلف تامین مالی از بین 120 بازیگر اصلی، طی فرآیند ارزیابی چند مرحله‌ای و راستی آزمایی با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و نهادهای مجری مانند انجمن سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشور منتخب شدند.

در این مراسم که با حضور مجید عشقی، مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار و هاشم آقازاده، دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و علیرضا دلیری، دبیر علمی رویداد فینوتکس و امید رضایی‌فر، معاون فناوری وزیر علوم و مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، برگزار شد از برترین حامیان مالی و سرمایه‌گذاران حوزه‌های دانش‌بنیان تقدیر شد.

شرکت خدمات تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته دادفلامینگو، شرکتی دانش‌بنیان در زمینه خدمات حقوقی و ارزش‌گذاری است و برترین شرکت‌ دانش‌بنیان کشور در حوزه علوم انسانی به انتخاب وزارت علوم تحقیقات و فناوری است که تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود با هدف جذب سرمایه و تقویت زیست‌بوم نوآوری کشور توسط این شرکت انجام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.