راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه فردا شروع می شود

 ستاد اجرایی هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه اعلام کرد: برای نخستین بار معاون اول رییس جمهوری، در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی، بورس و بانک و بیمه حضور خواهد داشت که این موضوع می‌تواند فرصت گرانبهایی برای اهالی بازار سرمایه باشد.

این دوره از نمایشگاه با شعار «فاینکس، یک رویداد، صدها فرصت سرمایه گذاری» و با حضور 351 شرکت داخلی و 9 شرکت خارجی از کشورهای سوییس، آلمان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، کره جنوبی، قبرس، یونان و عمان برگزار خواهد شد که آمارها نشان از رشد 20 درصدی تعداد مشارکت کنندگان می دهد.

این دوره از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در فضایی حدود 40 هزار متر مربع برگزار خواهد شد، تا این نمایشگاه همچنان عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی خاورمیانه را به خود اختصاص دهد.

یکی از نکات حائز اهمیت در این دوره از نمایشگاه، حضور گسترده بانک‌ها و بیمه‌هاست، به طوری که 29  بانک و موسسه مالی و اعتباری و 31 شرکت بیمه‌ای در آن مشارکت دارند.

در این دوره علاوه بر  مشارکت تمامی ارکان بازار سرمایه، 44 شرکت بورسی، 47 کارگزار، 29 بانک و موسسه مالی و اعتباری، 33 شرکت سرمایه گذاری، مشاور سرمایه گذاری، 19 شرکت صرافی و لیزینگ، 31 شرکت بیمه ای، 5 شرکت تامین سرمایه ، 49 شرکت ارائه دهنده خدمات نرم افزاری، 25 رسانه و انتشارات و 39 شرکت ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبار سنجی حضور دارند.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2014) در  روزهای 18 تا 21 خردادماه جاری با حضور 350 شرکت داخلی  و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.