راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش فعالیت مالی توسن در سامانه کدال نشان می‌دهد / خدمات پشتیبانی؛ بزرگ‌ترین بخش درآمدی توسن

گزارش فعالیت سه‌ماهه اول سال مالی شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین با نماد توسن به‌تازگی روی سامانه کدال قرار گرفته است. بر اساس این گزارش توسن از ابتدای سال مالی جاری خود (اول دی‌ماه ۱۴۰۱) تا روز پایانی سال ۱۴۰۱ توانسته ۱۴۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد که ۱۰۲ میلیارد تومان از این درآمد حاصل فعالیت‌های خدمات پشتیبانی است. همچنین اطلاعات کدال نشان می‌دهد توسن در اسفندماه فعالیت درآمدی در حوزه سخت‌افزار نیز داشته است.

طبق اطلاعات کدال میزان درآمد شناسایی‌شده توسن تا پایان دوره مالی منتهی به 1401/09/30 حدود ۵۸۵ میلیارد تومان است که بیشترین سهم در کسب این درآمد به فعالیت‌های خدمات پشتیبانی اختصاص دارد.

گزارش کدال توسن

همچنین نکته‌ قابل توجه در اطلاعات کدال این است که توسن در حالی که تا پایان سال مالی خود یعنی پایان آذرماه ۱۴۰۱ و تا پایان دوره مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ درآمدی در حوزه سخت‌افزاری نداشت، در یک‌ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ حدود ۱۹ میلیارد تومان از فعالیت‌های مربوط به حوزه سخت‌افزاری درآمد داشته است. این نشان می‌دهد که توسن در اسفندماه سال گذشته در حوزه سخت‌افزار نیز فعالیت داشته و توانسته درآمد کسب کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.