راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ساعت کاری و شعب کشیک بانک‌ها در تعطیلات نوروز

شعب کشیک بانک‌ها در روزهای بیست و نهم اسفند، دوم و سوم فروردین‌ماه  1402 از ساعت 9 تا 13 به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

بر اساس سنت هرساله با آغاز سال نو، شعب کشیک بانک‌ها در روزهای تعطیل مشغول خدمات‌رسانی هستند و در روزهای غیرتعطیل نیز تمامی شعب بانک‌ها طبق روال معمول فعالیت می‌کنند.

دراین‌بین، ساعت کاری هر یک از بانک‌ها مقداری متفاوت است که شعب منتخب کشیک بانک ملی، صادرات، تجارت، پاسارگاد، سپه، مسکن، توسعه تعاون، پارسیان، پست بانک و گردشگری  در روزهای دوشنبه مورخ 29 اسفندماه سال جاری، چهارشنبه 2 و پنجشنبه 3 فروردین‌ماه 1402 از ساعت 9 الی 12 باز هستند و لیست شعب منتخب بانک ملی، صادرات ، تجارت، پاسارگاد، سپه، مسکن، توسعه تعاون، پارسیان، پست بانک و گردشگری قابل‌مشاهده است.

همچنین، شعب کشیک مؤسسه اعتباری نور و ملل نیز در این ایام از ساعت 9 تا 12 فعال هستند. بانک خاورمیانه نیز از این موضوع مستثنی نبوده و شعب کشیک بخارست، مهستان و الهیه در تهران و شعب کشیک در اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد و کرج از ساعت 9 تا 12 باز هستند.

علاوه بر این، بانک دی در تهران و البرز، شعب مرکزی، پاسداران، شریعتی، تهرانپارس، بهارستان، شهرری، سعادت‌آباد، وزرا، کاشانی، انقلاب، باغ فردوس و البرز و شعب مراکز هر استان و شعبه کیش در روزهای چهارشنبه ۲ فروردین و پنجشنبه ۳ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۲ به مشتریان خدمت‌رسانی خواهند کرد که ساعت حضور کارکنان در شعب کشیک ۸:۴۵ تا ۱۲:۱۵ خواهد بود.

شعب منتخب بانک کشاورزی نیز از ساعت 8 تا 12 فعال هستند و شعب منتخب بانک آینده و شهر نیز از ساعت 9 تا 13 فعال هستند.

بانک اقتصاد نوین و کارآفرین از بیست و نهم اسفند 1401 تا سوم فروردین 1402 از ساعت 9:30 تا 12:30 فعال هستند و براین‌اساس در بانک اقتصادنوین شعب تهرانپارس، شریعتی، فرمانیه، میدان هفت‌تیر، میدان تجریش، بلوار کشاورز، سعادت‌آباد، فلکه صادقیه و جمهوری در شهر تهران و شعب شهدای کرج، فرهنگ ساری، آمل، چالوس، گلسار رشت، لاهیجان، ناهارخوران گرگان، میدان عدل قزوین، ارتش تبریز، بهشتی ارومیه، سنندج، زنجان، امام خمینی مشهد، بلوار معلم مشهد، جمهوری کرمان، گلشهر بندرعباس، بزرگمهر اصفهان، شمس‌آبادی اصفهان، صفائیه یزد، بلوار امین قم، همدان، علی‌آباد شیراز، زند شیراز، کیان پارس اهواز، امام بوشهر و کیش در سایر استان‌ها، خدمات موردنیاز مشتریان و مسافران نوروزی را ارائه خواهند کرد.

از سوی دیگر، شعب کشیک بانک ایران‌زمین در روزهای ذکر شده از ساعت 8:30 تا 12:30 و شعب منتخب بانک سرمایه نیز از ساعت 9 تا 12:30 فعال هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.