راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارزهای دیجیتال BONE و MAGIC به آبان‌تتر اضافه شدند

دو ارز دیجیتال بن شیبا سواپ (BONE) و ترژر دائو (MAGIC) به تازگی به صرافی آبان‌تتر اضافه شده‌اند. کاربران آبان‌تتر می‌توانند هم‌اکنون با مراجعه به سایت صرافی و تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود در سایت صرافی آبان‌تتر، به معامله این ارزهای دیجیتال بپردازند.


ارز دیجیتال بن شیبا سواپ (Bone ShibaSwap)


به گزارش روابط عمومی آبان‌تتر، ارز دیجیتال بن شیبا سواپ که به صورت اختصاری با علامت تجاری BONE نشان داده می‌شود، یک توکن حاکمیتی در اکوسیستم شیبا سواپ ShibaSwap است. دارندگان این توکن می‌توانند در رای‌گیری‌های این اکوسیستم شرکت کنند. 

حداکثر میزان عرضه این توکن برابر با 230 میلیون واحد خواهد بود. بنیان‌گذاران این پروژه، همان بنیان‌گذاران شیبا اینو (Shiba Inu) هستند.

چیزی که پلتفرم شیبا سواپ را منحصر به فرد کرده است، گردهمایی ارزهای دیجیتال SHIB، LEASH و BONE  در این پلتفرم است. پلتفرم ShibaSwap به کاربران خود این امکان را می‌دهد که از توکن‌های DIG (ارائه نقدینگی)، BURY (سهام) و SWAP استفاده کنند و همچنین به NFTهای آینده و ابزارهای اضافی نیز دسترسی داشته باشند.

ارز دیجیتال BONE درحال حاضر رتبه 104 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود 1.5 دلار دارد. این ارز دیجیتال به تازگی به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده است و کاربران محترم می‌توانند با مراجعه به سایت این صرافی به خریدوفروش BONE بپردازند.


ارز دیجیتال مجیک (MAGIC)


مجیک (MAGIC)، توکن بومی پلتفرم ترژر دائو (Treasure DAO) است. این پلتفرم در واقع یک اکوسیستم NFT غیرمتمرکز است که بر روی شبکه آربیتروم اجرا شده است. پروژه‌های ترژر هم از نظر اقتصادی و هم از نظر روایت به یکدیگر و به توکن MAGIC مرتبط می‌شوند.

توکن مجیک (MAGIC) بر روی لایه دوم آربیتروم و هم به شکل توکن ERC-20 در لایه اول شبکه اتریوم موجود است. توکن مجیک در حال حاضر رتبه 124 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود 1.32 دلار دارد. تعداد کل توکن‌های مجیک نزدیک به 350 میلیون واحد است. این ارز دیجیتال به تازگی به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده و در دسترس کاربران برای خرید فروش قرار دارد.


خرید BONE و MAGIC در آبان‌تتر


در کنار بیش از 300 ارز دیجیتال متنوع، هم‌اکنون برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال BONE و MAGIC، می‌توان با مراجعه به سایت صرافی آبان‌تتر و تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در کمتر از 30 دقیقه، بدون هیچگونه محدودیتی به معامله ارزهای دیجیتال مورد نظر پرداخت. به علاوه، تیم پشتیبانی آبان‌تتر به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات احتمالی کاربران خواهد بود.

منبع روابط عمومی آبان‌تتر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.